Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با توانمندسازی و کیفی‌سازی فعالیت‌ها باعث کم شدن برخی مشکلات در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی می‌شویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، مهدی علیخانی در نشستی که با حضور فرهنگ دوستان و فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از پتانسیل‌های هر شهرستان و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها برای افزایش کمیت‌سازی و کیفی‌نگری به اجرای عملکردها می‌تواند مسیری در پیشرفت کاری را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت تدبیر و امید در این واپسین ماه‌های کاری خود، تدابیر بی‌شماری را در مقابله با مشکلات کشور در نظر گرفت که با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس منحوس کرونا فشار بسیاری برملت وارد شد.

هنرستان تخصصی گل‌وگیاه شهرستان پاکدشت کلنگ‌زنی شدتهران| مراسم گرامیداشت شهید "فخری‌زاده" در پاکدشت برگزار شدفرمانده سپاه پاکدشت: بسیج حضور الگوسازی در جهان دارد

علیخانی تصریح کرد: وجود سمن‌ها، رسانه‌ها و انجمن‌ها، می‌تواند انعکاس کننده مشکلات جامعه باشد اما اتفاقات بعد از خروج آمریکا از برجام به طبع تأثیرات خود را بر اقتصاد کشور و مردم وارد کرد.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: تحریم‌های ظالمانه آن‌ قدر سنگین بود که جنگ تمام‌عیار دشمنان را علیه اقتصاد ایران آغاز کرد و باوجود مشکلات اقتصادی بی‌شمار دولت تدبیر و امید به‌خوبی توانست مدیریت کند.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا، اقتصادهای مطرح جهان نیز آسیب‌های بسیاری را متحمل شدند حال‌ آن که ایران با وجود تحریم‌ها همچنان به‌خوبی در حال پیشرفت و رشد است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود