Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای از محمّد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای آزمایش واکسن کرونا بر روی دختر خود، قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای از محمّد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای آزمایش واکسن کرونا بر روی دختر خود، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه احمد توکلی بدین شرح است:

«جناب آقای دکتر محمد مخبر
رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
سلام علیکم

دیده‌بان شفافیت و عدالت از طرف عدالت‌طلبانی که همواره خواهان رفتار مردمی مسئولان هستند از جنابعالی و دختر بزرگوارتان سرکار خانم طیبه مخبر تشکر می‌کند.

این سپاس از این جهت است که شما و خانواده‌تان برخلاف برخی از دیگر مسئولان؛ در خطر خود را بر مردم مقدم داشتید، نه در استفاده از امتیازات.

همه مردم می‌دانند که واکسن ناشناخته کرونا خطر کوچکی نیست که دخترتان قبول کرده است.

مبارک باد دامانی که این دختر در آن پرورش یافته است.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد مخبر واکسن ایرانی کرونا کرونا مبارزه با کرونا دیده بان شفافیت و عدالت دیده بان شفافیت و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند