Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:47:24 GMT

«رفیق خوشبخت ما» به ترکی استانبولی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۶۱۷۱

«رفیق خوشبخت ما» به ترکی استانبولی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، کتاب «رفیق خوشبخت ما» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه به زبان ترکی استانبولی ترجمه و توسط انتشارات اشراق در سه هزار جلد منتشر شد.

این کتاب که به جنبه‌های اخلاقی و عرفانی شهید سلیمانی پرداخته، زمینه آشنایی بیشتر مخاطبان با شخصیت آن شهید و فداکاری‌های وی در راه اسلام و حفظ عزت کشورهای اسلامی و مسلمانان می‌شود و چهره واقعی سردار شهید سلیمانی را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب مذکور که به اهتمام سید عبدالمجید کریمی و توسط انتشارات زائر رضوی تهیه و با همکاری مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به زبان فارسی منتشر شده است، دارای فصول مختلفی از جمله: مراحل سیر و سلوک عارفانه شهید، وصیت‌نامه ایشان و خاطرات نقل شده از سوی شهید یا همرزمانش است.

کد خبر 5108300 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی رایزنی فرهنگی تازه های نشر ترکیه قاسم سلیمانی معرفی کتاب ترجمه رادیو مقاومت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نقد کتاب ادبیات جهان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش تجدید چاپ ویروس کرونا سازمان سمت تازه های نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست

 نصرت خاتون علوی گفت: استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش بود.
 
وی افزود: او توانست عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی‌ها و انحرافات صرف نماید. بدین جهت حق عظیمی بر مسلمانان به‌ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر ادامه داد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بسیار ارزشمند جامعه بود. کمتر سراغ داریم، حداقل در تاریخ زندگی خودمان، شاید تعدادشان به ۱۰ نفر هم نرسد. شخصیتی دلسوز جامعه، فرهنگ دین و ایران بود، هر چه نوشت خوب نوشت و کتابی از شهید مطهری نیست که بخوانید و استفاده نکنید. همین الان هم گاهی وقت‌ها که فرصت پیدا می‌کنم در قفسه کتاب هایم، یک قفسه مخصوص کتاب‌های شهید مطهری است، چند دقیقه که فرصت پیدا می‌کنم یک کتاب را از قفسه برداشته و ورق می‌زنم همانجا و در همان صفحه استفاده می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • فرآیند پخت نان لواش به شیوه استانبولی
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»