Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این آیین و با حضور اعضای هیت امنا مجمع خیرین، آقایان حسین اسدی، هوشنگ شکربیگی، نعمت رحیمی، محسن حیدری، یونس هواسیان، فرزاد کاکایی و حبیب الله محبی به عنوان اعضا هیات مدیره انجمن مسکن ساز استان ایلام انتخاب شدند.

معاون عمرانی استاندار ایلام در این نشست گفت: ضرورت فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مردم و خیرین معنا می یابد و لازم است تلاش کند بدور از هرگونه وابستگی های اداری پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد کرمی افزود: خیرین برنامه های اجرایی برای ساماندهی و رفع مشکل مسکن محرومان به مسوولان دستگاه ها و متولیان امر ارائه داده و از آنها بخواهند با مساعدت و همکاری مستمر این معضل را از چهره اجتماعی استان حذف کنند.

انجمن خیرین مسکن ساز استان ایلام، در فراز تاریخی حساب ۱۰۰ امام (ره) به صورت رسمی در خصوص نیل به اهداف خود مبنی بر تامین و تهیه مسکن ارزان قیمت برای محرومین شهر ایلام و به تبع آن در دیگر شهرستان های استان از امروز تاسیس و شروع به فعالیت کرد.

به گزارش ایرنا، در جریان سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مسکن کشور به استان ایلام و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان احداث شود.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.

برچسب‌ها ایلام تسهیلات ارزان قیمت مجمع انتخاباتی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تسهیلات ارزان قیمت مجمع انتخاباتی ایلام تسهیلات ارزان قیمت مجمع انتخاباتی مسکن اخبار کنکور استان ایلام مسکن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی