Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من با ثبت سوژه با عنوان  «مجلس به مشکلات روستای انارور ورود کند»  و «ساخت و سازهای غیرمجاز «انارور» پیگیری شوند»، خواستار پیگیری رسانه‎ای این موضوع شدند.

محمدعلی محسنی‌بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی که در پیگیری‌های قبلی خبرگزاری فارس مازندران قول داده بود که قرار است همانند دیگر مناطق غرب استان بازدید از این روستا و رفع مشکلات در بخش‌های مختلف را باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دهد در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این روستا در مناطق قشلاقی شهرستان قرار دارد برای بازدید روستاهای صعب‌العبور را در دستور کار قرار دادیم که به منطقه صلاح‌الدین کلا رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید از ۱۶ روستای منطقه ونوش شهرستان، افزود: برنامه بعدی روستای صلاح‌الدین کلا بوده و البته شرق نوشهر و غرب چالوس را مورد بازید قرار دادیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به اوج گیری ویروس کرونا  و اینکه در بازدیدهای دوره‌ای حدود۶۰ تا ۷۰ نفر ازمدیران و مسؤولان حضور دارند به همین دلیل بازدیدها تا مساعد شدن اوضاع متوقف شده و به‌محض مساعد شدن وضعیت بازدیدها را از سر گرفته می‌شود.

محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: البته در این ایام پیگیری بحث مصوباتی را که در بازدیدهای قبلی داشتیم را در دستور کار قرار داریم که برخی از این مصوبات هم عملی شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد