Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:37:07 GMT

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۷۲۵۰

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع بزرگان عشایر عرب و بختیاری خوزستان اظهار کرد: شما نماد چندین میلیون خوزستانی هستید و این وحدت، همدلی و روح انسجام و ائتلاف ملی و دینی که بین اقوام در خوزستان موجود می‌باشد نعمت بسیار بزرگی است.

وی افزود: شاخص‌هایی مانند اسلام، تشیع، اهل‌البیت، ایرانی بودن و برادر حقیقی بودن از مواردی است که اقوام را به هم پیوند می‌زند و همه آن‌ها مقدس‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه‌ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.

حیدری ضمن مرور خاطرات سردار سلیمانی گفت: اینچنین شخصیت بین‌المللی در سیل سال گذشته وقتی شاهد گرفتاری مردم شد به خوزستان آمد و آستین‌هایش را بالا زد.

وی افزود: هنگامی که سردار یک پیرمرد شادگانی را دید که از بین تمام اثاثیه خانه‌اش تنها به برداشتن عکس امام (ره) اکتفا کرده آن پیرمرد را بوسید و این نماد احترام و عشق حقیقی و متقابل بین مردم و فرماندهان بسیج و سپاه است؛ عشق حاج قاسم حقیقی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز سیل عشایر سردار سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود

حسین حیدری در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شورا‌های اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بازآفرینی شهری در واقع یکی از رویکرد‌ها و ره‌یافت در موضوع شهری بود و دنیا در ادامه تفکرات نوسازی به آن رسیده است.

وی بیان داشت: تمام تلاش بازآفرینی و خلق فضا‌ها و مکان‌های شهری برای این است که مردم زندگی استاندارد و با کیفیت داشته باشند.

شهردار بوشهر افزود: توجه به اجتماعات محلی در قالب ایده‌های بازآفرینی تلاش می‌شود بر خلاف روال سابق در ایده بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری بیان داشت: اگر با منطق بازآفرینی به این فضا‌ها نگاه شود می‌توان به رفع کمبود مسکن و ایجاد فرصت‌هایی برای زندگی از طریق بازگرداندن مکان زیست و زندگی در زیستگاه‌های شهر کمک شود.

وی گفت: همچنین نابرابری‌های فضایی ترمیم، و اشتغال و کار ایجاد و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق کنترل و در نهایت استاندارد و کیفیت زندگی ارتقا پیدا می‌کند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم به نتیجه مورد نظر نمی‌رسد اظهار داشت: مردم بهره بردار نهایی و اصلی هستند و بازآفرینی با سه رکن سازمان‌ها، سمن‌ها و جامعه محلی و بخش خصوصی قابل اجراست.

وی گفت: مهمترین مشکل در فرآیند بازآفرینی شهری عدم هماهنگی و نگاه شهری سازمان‌ها به عنوان ذی مدخل در کشور است، همین عدم هماهنگی مشکلات عدیده را به وجود آورده است.

حیدری بیان داشت: وقتی سازمان‌ها هماهنگ عمل نمی‌کنند و منافع سازمانی خود را بسیار مد نظر قرار می‌دهند، همین امر باعث می‌شود که پروژه‌ها زمان بر و هزینه بر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد