Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم در رابطه با دهه بصیرت، گفت: فضاسازی میادین و معابر اصلی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم برای آمادگی در این ایام محسوب می‌شود که توسط معاونت خدمات شهری اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قم در دهه بصیرت عنوان کرد: با تلاش این سازمان نماد‌های متناسب با دهه بصیرت در فضا‌های شهری توزیع و پخش می‌شود.

کلانترزاده از آغاز ساخت سردیس شهید سلیمانی نیز خبر داد و گفت: ساخت سردیس شهید مظفری نیا نیز به مناسبت هفته بصیرت آغاز خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به اقدامات تولید محتوا در راستای گرامیداشت دهه بصیرت اشاره کرد وافزود: سرود جدیدی با مضامین دهه بصیرت، شهدای هسته‌ای و … با همکاری یکی از گروه‌های سرود مطرح استان قم با حمایت روابط عمومی آماده‌شده است.

کلانترزاده موضوع قم، جایگاه والای فاطمه زهرا (س)، شهدای هسته‌ای، شهید سلیمانی و مقاومت را از مباحث مطرح‌شده در تبلیغات دهه بصیرت برشمرد و تأکید کرد: دهه بصیرت زمانی برای میثاق امت با ولایت است و به دلیل اهمیت این روز‌ها امسال سعی کردیم تبلیغات را به‌صورت گسترده در تمام مناطق شهری توزیع کنیم.

او با بیان اینکه هرکدام از شهروندان با نصب پرچم یا زهرا (س) یا پرچم مشکی می‌توانند شهرداری را در این مسیر کمک کنند، تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز در ایام دهه بصیرت در سطح شهر نصب خواهد شد.

کلانترزاده با اشاره به شعار محوری دهه بصیرت، تأکید کرد: «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» شعار محوری دهه بصیرت است و علاوه بر این متناسب با اتفاقاتی که در سطح شهر قم رقم خواهد خورد نام‌گذاری روزانه نیز انجام‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب ۲۴۰ سازه آویز متناسب با این ایام در سطح شهر خبر داد و گفت: ۸۰ سازه پرتابل برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده و عرشه‌های پل و ورودی عوارضی بانام شهدا زینت پیداکرده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم ساخت سردیس هفته بصیرت سازمان زیباسازی شهرداری قم دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد

شهردار قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال قزوین بدون قطع یا آسیب زدن به حتی یک درخت از باغستان این شهر، احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی صباغی بعد از ظهر امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری قزوین اظهار کرد: امروز مدیریت شهری با وجود مدیران دلسوز و با ایجاد وحدت و همدلی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های شهری کرده تا قزوین به پیشرفت هرچه بیشتر برسد.

وی با بیان اینکه کمربندی نسیم شمال قزوین بدون قطع و یا آسیب زدن به حتی یک درخت از باغستان این شهر ساخته شده است، افزود: معتقدیم قزوین برای رشد و پیشرفت به همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نیاز دارد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین درصدد آن است تا در حوزه حمل‌ونقل عمومی تمامی اتوبوس‌های خود را برقی کند، خاطرنشان کرد: همزمان با بهره‌برداری از دو طرح عمرانی و خدماتی، دو تقاطع غیرهمسطح و ۳۰ هزار متر پارکینگ در نواحی دانش و ناصرآباد در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد که به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها هم خواهیم بود.

صباغی اضافه کرد: افتتاح و راه اندازی یک ایستگاه آتش نشانی در مرکز بازار قزوین به عنوان یک امر ضروری و مهم در دستور کار مجموعه مدیریتی شهر قرار دارد و در ادامه هم موضوع جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار شهر به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: شهروندان قزوینی باید در آرامش و رفاه زندگی کنند و در این راستا شهرداری با رویکرد درآمد-هزینه از محل مالیات‌هایی که توسط مردم برای نوسازی، پسماند و موارد دیگر پرداخت می‌شود برای اجرای اینگونه طرح‌ها استفاده می‌کند.

کد خبر 750805

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی