Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درویش پور روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور مسوولان کشوری در تالار میدان کرج برگزار شد، بیان داشت: تکمیل قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال ، آزاد راه شهید همت و  چهار خطه شدن خط ریلی کرج - تبریز نمونه هایی از  این خدمات ارزنده در استان البرز است.

وی ادامه داد: اکنون پروژه های بزرگی مانند آزاد راه آبیک - چرمشهر، متروی کرج ، بزرگراه شمالی کرج ، پست های ۴۰۰ کیلووات برق اشتهارد و باغستان کرج  در دست احداث و تکمیل بوده که تا پایان دولت دوازدهم  بهره برداری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پور گفت : یکی از چالش های البرز که در کل کشور هم وجود دارد ترافیک است  که این معضل با بهره برداری از آزاد راه چرمشهر آبیک - چرمشهر  بین استان های قزوین - البرز و تهران  تا پایان سال جاری تا حدود زیادی برطرف می شود ، همچنین مسیر رفت  قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا اردیبهشت سال آینده  بهره برداری خواهد شد.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: به همت شهرداری و شورای شهر بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر  تا چند ماه آینده زیر بار ترافیک می رود.

وی اظهار داشت : قرار گرفتن استان البرز در مسیرهای استان های مختلف کشور سبب شده تا جاده های این استان پرترافیک بوده و  بین ۱۲ تا ۱۶ درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص دهد این درحالی است که تنها نیم درصد جاده های کشور را داریم.

میانگین تردد ساعتی خودروها در جاده های کشور حدود ۳۱۵  خودرو است اما در البرز بالای یک هزار ۶۰۰ تردد  خودرویی می باشد که باید سهم اعتبارات البرز از محل بودجه ملی برای توسعه راه ها افزایش یاید.

وی ، اختصاص ۵۵ میلیون مترمکعب سهمیه جدید آب از سدها به این استان را از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید  طی ماه های اخیر در البرز برشمرد .

درویش پور گفت : هم اکنون پروژه گازرسانی به قطر۳۵ اینچ  از بوئین زهرا به کرج در حال ساخت و تکمیل است که تا ۵۰ سال آینده انرژی استان البرز را  به ویژه در بخش تولید تامین خواهد کرد.

معاون استاندار البرز اظهار داشت:  طی یک سال گذشته که کشور و البرز  با معضل جدی کرونا مواجه بوده  که با همه محدودیت  اعتبارات و منابع ، کارها با قوت و سرعت انجام شده   و در حوزه شوراها رویکرد استان و نگاه استاندار حمایت از این بخش است.

وی ادامه داد: امروز ضریب شهرنشینی در البرز ۹۲.۴  درصد و ضریب روستانشینی کمتر از هشت درصد می باشد که ناگزیر هستیم به حوزه مدیریت شهری توجه کنیم زیرا موضوع مدیریت شهری  از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

معاون استانداری البرز بیان داشت : قوانین در زمینه مدیریت شهری نیازمند بازنگری است و باید در این زمینه بستر را برای افزایش مشارکت مردمی فراهم کرد.

وی افزود: با همه سختی ها و دشوارهای  شاهد  همراهی خوبی  از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان  البرز هستیم .

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری البرز گفت : این استان دارای ویژگی های خاص خود به لحاظ جمعیتی و جغرافیایی بوده و سالانه بیش از ۸۰ هزار نفر به جمعیت البرز اضافه می شود.

وی ادامه داد: همچنین سالانه بین ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی این استان افزوده می شود که باید برای این جمعیت هر سال ۵۰۰ کلاس جدید ساخته شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران جهش تولید کارآمدی دولت استان البرز پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران جهش تولید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران جهش تولید کارآمدی دولت استان البرز اخبار کنکور معاون استاندار استان البرز آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود