Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رییس مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران گفت: در انقلاب ما افرادی مثل شهدا و سیدالشهدا(ع) شهیدان ، سردار حاج قاسم سلیمانی اگر قطعه قطعه بشوند دست از اسلام و انقلاب برنمی دارند، اما افرادی هم در این مملکت حضور دارند تا یک سیلی از دشمن می خوردند همه چیز را به دشمنان می گویند.

حجت الاسلام رحیمی صادق پیش از ظهر ۱۰ دی ماه در مراسم تجمع طلاب و روحانیون بمناسبت دهه بصیرت که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار شد، بیان کرد: حوزه علمیه ورامین یک حوزه علمیه باقدمت است و با این ابتکار جالب خود در روز ۱۰ دی برای شهدا و تجدید میثاق با شهدا، مراسمی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران افزود: طلبه های ما باید در کنار درس و تحصیل خود بدنبال کار جهادی باشند. ۲ هزار طلبه ما در قرارگاه جهادی مشغول فعالیت هستند و در کف میدان عمل هستند.

رحیمی صادق خاطر نشان کرد: طلاب عزیز تاریخ اسلام را باید مجتهدانه بخوانید و به ۱ الی ۲ بار بسنده نکنید، در تاریخ اسلام آمده است که خدا به پیامبر(ص) یک دختر اعطا کرد، اما بعد از ۷۵ روز الی ۹۵ روز به روایتی دشمنان به فاطمه الزهرا(س) حمله ور شدند و به دختر پیامبری که فرموده بود فاطمه پاره تن من است اهانت کردند. جامعه اسلامی هنوز منتظر قبر مطهر حضرت فاطمه الزهرا(س) هست که ان شاءالله با قیام قائم آل محمد(ص) دل تمام شیعیان جهان شاد خواهد شد و قبر نامعلوم ایشان، پیدا می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسانی که حاصل عمر امام خمینی(ره) بودند زمین خوردند و لغزیدند، چطور شد یک نفر کتاب اخلاق نوشت اما بعد چندین سال برعلیه ولایت صحبت کرد، اگر قرار بود با وجود برخی از این افراد اتفاق خاصی برای انقلاب بیفتد تا حالا انقلاب از بین رفته بود اما انقلاب اسلامی باقوت در حال حرکت است.

رحیمی صادق گفت: خیلی ها که خود را سیاستمدار می‌دانستند در فتنه سال ۸۸ رو سیاه شدند و نامه سرگشاده نوشتند و در مقابل آن هم عده ای دستور اعدام پسر خود را دادند اما ذره ای از این انقلاب و نظام دست نکشیدند.

رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران یادآور شد: عده ای در سال ۸۸ با این خفت به دشمنان پیوستند، اما در این انقلاب افرادی مثل سردار شهید سلیمانی وجود داشت که ۴۰ سال پوتین را از پا در نیاورد.

این استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد: اگر بصیرت باشد انسان نمی لغزد و مثل یک قطب نما است. فتنه سال ۸۸ انقلاب سوم بود و آن فتنه به عبارتی جنگ احزاب و نفوذی ها بود، رویش های انقلاب و اسلام آنقدر زیاد است که ریزش برخی افراد نفوذی های داخلی اصلا اهمیتی ندارد.

وی در پایان گفت: حوزه علمیه امام صادق(ع)  همیشه و در تمام صحنه ها خوش درخشیده است و بنده به عنوان خادم حوزه های علمیه از شما طلاب عزیز و مدیریت این حوزه تشکر و قدردانی می کنم. توقع از دیار ۱۵ خرداد و شهرستان ورامین و این حوزه علمیه هم همین است.

گفتنی است که رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران در پایان سخنرانی خود از زحمات ۴۰ ساله موسس این حوزه حضرت آیت الله سیدمرتضی محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین تجلیل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فتنه 88 رییس مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران حوزه های علمیه حوزه علمیه سال ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد