Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی و محلی با اشاره به اهمیت هیاتهای استانی از روسای هیاتها به عنوان بازوان اجرایی نام برد و گفت: در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون از تجربیات آنها بهره خواهم برد.

به گزارش برنا، امیری خراسانی با تاکید بر برنامه های توسعه ای برای این فدراسیون در بخش های مختلف، این نکته را مورد توجه قرار داد که در جهت ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی تلاش خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با ابراز تاسف از ثبت برخی از بازی های بومی و محلی کشورمان توسط سایر کشورها اظهار داشت: وظیفه ما حفظ و ترویج رشته های بومی و محلی که برگرفته از فرهنگ کشورمان است.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به تقش موثر هیاتهای ورزشی استانی در توسعه رشته های زیر مجموعه این فدراسیون اشاره کرد و در ادامه از آنها به عنوان بازوان اجرایی نام برد.

او افزود: مسئولان هیاتهای ورزشی در سیاست گذاریها و تصمیم گیریها نقش بسزایی دارند، در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون از تجربیات آنها بهره خواهم برد و توجه ویژه ای به هیات های استانی خواهیم داشت.

رییس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی با بیان این که برای موفقیت در ورزش روستایی نیاز به همگرایی و هم افزایی داریم، تصریح کرد: از تجربیات تمام کسانی که برای موفقیتهای این فدراسیون زحمت کشیدند استفاده خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش روستایی بومی و محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان