Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان سیدیاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: اولین کارگاه رویداد بزرگ از ایده تا کسب و کار تحت عنوان کارگاه ایده پردازی و اعتبارسنجی با حضور تقریبی ۷۰ نفر از علاقه مندان و ثبت نام کنندگان روز پنج شنبه چهارم دیماه با موفقیت به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در این کارگاه آشنایی با مفاهیم استارتاپی و کارآفرینی،آشنایی با تکنیک‌های ایده‌پردازی، آشنایی با مفهوم و تکنیک‌های اعتبارسنجی ایده و همچنین آموزش مبانی تیم‌سازی در استارتاپ‌ها به شکل کامل تشریح شده است اضافه کرد: تجربیات افراد موفق این حوزه در سطح استانی و ملی به اشتراک گذاشته می شود .

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ از ایده تا کسب و کار با تعداد ۱۰۰ نفر ثبت نام کننده در قالب ۵ بخش و سه کارگاه در مرحله اجرا است که به علت محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، در فضای مجازی و بستر آنلاین برگزار می شود ،که خود می تواند مزایای تسهیل حضور شرکت کنندگان در سراسر کشور و حفظ سلامت آنها را سبب شود.

48

کد خبر 1471340

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما