Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه‌ معرفی و اعلام جزئیات جایزه‌ جوان نوآور ماندگار صبح چهارشنبه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-غرب، دبیر جایزه، نماینده ولی فقیه و معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در مجتمع پیامبر اکرم(ص) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-غرب در توضیح این جشنواره بیان کرد: در بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری شخصاً آن را ابلاغ کرده‌اند، بارها موکداً بر مسئله‌ی جوانان تاکید کرده‌اند؛ این جایزه نیز بر اساس همین بیانیه و طبق نیازهای جامعه و به افتخار دانشجوی شهید مدافع حرم این دانشگاه، شهید موسوی، که در رشته‌ی مکانیک تحصیل می‌کرده است، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داداندیش افزود: بعد از بررسی‌های چندماهه و شناسایی جوایز مختلفی که در این سطح به دانشجوها اعطا می‌شود، این جایزه با اهداف مختلف مشخص شده است.

دکتر امین پیرمحمدزاده، دبیر جایزه پیرامون صحبت‌های رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران-غرب گفت: در جشنواره جوان ماندگار بستری برای شناسایی جوانانی فراهم خواهد شد که مسئولیتی اجتماعی داشته و مومن و انقلابی عمل می‌کنند.

پیرمحمدزاده افزود: نوع جایزه به‌صورتی‌ است که مولفه‌های جوانان دانشجویی که نوآورانه و مسئولانه به مسائل و معضلات روز جامعه توجه دارند، مورد توجه قرار می‌گیرد.

دبیر جایزه ادامه داد: جایزه جوان نوآور ماندگار، در چهار مرحله داوری می‌شود؛ ارزیابی اولیه، ارزیابی علمی توسط اساتید متخصص، ارزیابی توسط کمیته‌های داوری استانی و در پایان هم سه نفر از برگزیدگان هر استان، در سطح ملی مورد تشویق قرار می‌گیرند و جوایزی به آن‌ها تقدیم می‌شود. هم‌چنین به جوانان بیست‌ساله‌ای که ایده‌ و طرح‌های نوآورانه و خلاقانه‌ای دارند نیز نشان "شهید موسوی" تقدیم می‌شود.

پیرمحمدزاده در پایان بیان کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال در سراسر کشور می‌توانند مستندات علمی و فناورانه‌شان را از تاریخ ۲ دی‌ماه تا ۲ اسفندماه امسال از طریق راه‌های ارتباطی موجود مثل وب‌سایت javanprize.otg ارسال کنند.

دبیر جایزه درباره‌ی شرکت‌کنندگان واجد شرایط نیز این‌چنین توضیح داد: در این جشنواره علی‌رغم این‌که محدودیت ملی وجود دارد، هیچ‌گونه محدودیت مذهبی وجود ندارد و شرکت‌کنندگان تمام ادیان رسمی جمهوری اسلامی ایران، مجاز به شرکت هستند.

وی تصریح کرد: از جمله شاخص‌های اصلی در ارزیابی مستندات ارسالی می‌توان به ارزیابی خلاقیت و نوآوری ایرانی در ایده‌ و شیوه‌ی طرح‌ها، علمی بودن محتوای تولیدشده و تناسب ایده‌ی آن با معضلات و مشکلات کشور، مشارکت و شبکه‌سازی برای ارتقاء و کمک به رویش انقلاب و اشتغال‌زایی برای اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوان نوآور ماندگار دانشگاه آزاد اسلامي دبیر جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

متن کامل این بیانیه کوتاه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر 
 
 
دبیرکل سازمان ملل 
دبیر مجمع عمومی سازمان ملل 
دبیر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل 
دبیر شورای امنیت سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر آمریکایی 
دبیر شورای حقوق بشر اروپایی 
دبیر اتحادیه اروپا 
مسوولین اجرایی ایالات متحده آمریکا 
روسای دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 
روسای کشور‌های اروپا و آمریکای شمالی 
 
دانشگاه یا پادگان؟ 
پس آزادی بیان چه شد؟ 
 
 
تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست