Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:10:37 GMT

ناکامی ادامه دار حقیقی برابر استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۴۸۰

ناکامی ادامه دار حقیقی برابر استقلال

علیرضا حقیقی بازهم نتوانست مقابل استقلال موفق به ثبت کلین شیت شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس استقلال و گل گهر در شرایطی در استادیوم امام علی (ع) برگزار شد که در دقایق ابتدایی این بازی علیرضا حقیقی مرتکب اشتباه مرگباری شد.


او که قصد داشت ارسلان مطهری را دریبل بزند، با زیرکی و تیزهوشی مهاجم استقلال مواجه شد و مطهری توپ را از حقیقی گرفت و در ادامه سنگربان گل گهر روی مهاجم آبی پوشان مرتکب خطای پنالتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطایی که در ابتدا از چشم اکبریان داور مسابقه دور ماند و داور کنار خط به کمک او آمد و اعلام کرد روی مطهری خطای پنالتی رخ داده است.

 

وریا غفوری نیز پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا علیرضا حقیقی باز هم در امر کلین شیت در برابر استقلال ناکام بماند.

سنگربان گل گهر با پیراهن پرسپولیس و نساجی، پیش از این بازی 6 بار در برابر استقلال به میدان رفته بود که تنها یک بار موفق به پیروزی شده، 3 بار طعم تلخ شکست را تجربه کرده و دو بار نیز به تساوی دست پیدا کرده است.
حقیقی در تمام این 6 بازی دروازه اش را باز شده دید. او امروز نیز برای هفتمین بار و این دفعه با پیراهن گل گهر مقابل استقلال قرار گرفت ولی موفق به کلین شیت نشد تا همچنان در این زمینه ناکام باشد.

 

علیرضا حقیقی گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا حقیقی گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس بازی سختی برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و برد شیرینی برابر این تیم داشت. البته گل زودهنگام پرسپولیس در دقایق اول بازی اهمیت زیادی داشت و سبب شد تا تیم از نظر روحی و روانی متحول شود.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

وی گفت: هر چقدر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بود در نیمه دوم با از دست دادن سروش رفیعی بازیکن باتجربه خود فشار زیادی را تحمل کرد و همین امر سبب شد که پرسپولیس گل بخورد.

درخشان خاطرنشان کرد: این فشار منجر به آن شد که پرسپولیس در نیمه دوم دفاعی‌تر بازی کند و با عملکرد موثر اورونوف توانست دومین گل خود را توسط این بازیکن وارد دروازه نساجی کند و دوباره تیم که تا حدودی به خاطر گل مساوی عصبی و از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود،‌ انگیزه کافی برای ادامه بازی داشته باشد.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس کار بزرگی انجام داد،» افزود: پرسپولیس مستحق این ۳ امتیاز بود و سبب شد موقتا صدرنشین شود. البته نساجی تیم خوبی بود اما به دلیل درگیری با یکسری حواشی به ته جدول سقوط کرد و الان نیز در حال دست و پا زدن در ته جدول است تا خود را در لیگ برتر حفظ کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امروز کار مهمی انجام داد، در بازی‌های آینده نیز باید با تمرکز بیشتری رقابت‌ها را دنبال کند و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229735 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ