Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: به مجموعه خاتم تبریک می گویم، بُرد شیرینی بود. با توجه به اینکه تیم خاتم در نیم فصل نخست نتیجه را مقابل آذرباتری واگذار کرده بود این بازی برایمان از حساسیت زیادی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در تمام فاکتورهای والیبال از جمله دفاع، حمله، سرویس، دریافت و … عملکرد بهتری نسبت به آذرباتری ارومیه داشتیم. آمار ۱۴ بر ۶ در دفاع، آمار قابل قبولی است. پتانسیل تیم خاتم اردکان بسیار بالا می‌باشد و از مدیرعامل، پیشکسوتان و مردم شهر اردکان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا تیم شرایط بهتری داشته باشد. از نتیجه امروز راضی هستم اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در تیم، باید بیشتر کار کنیم. خواسته یا ناخواسته برخی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند و ما نیاز به تمرین داریم.

وی درباره جدایی اش از تیم پیکان نیز گفت: ۴-۳ بازی به عنوان سرمربی هدایت پیکان را برعهده داشتم. تمام تلاشم را کردم و با همکاری بازیکنان تیم پیکان را از چالش و بحران بیرون آوردیم.

پس از نیم فصل، هدف مدیرعاملی باشگاه این بود که تیم به فینال مسابقات برود. از نظر من این خواسته معقول نبود، چرا که طبق قانون، بیشتر از ۶-۵ بازیکن را نمی‌توانستیم تغییر دهیم. اکثر ستاره‌ها تیم داشتند و بازیکنی آزاد نبود که بخواهیم به عنوان بازیکن تراز اول جذب و تیم را به فینال ببریم.

وی ادامه داد: برای پیکان آرزوی موفقیت دارم. والیبالم را از پیکان آغاز کردم و علاقه دارم این تیم به فینال برود. در حال حاضر قلب و روحم برای خاتم اردکان می تپد.

طلوع کیان در پایان گفت: هدفمان در تیم خاتم این است که عملکرد بهتری در ادامه داشته باشیم. با همدلی که در بین بازیکنان می بی نم، قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

کد خبر 5108982 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال خاتم اردکان علیرضا طلوع کیان لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه تیم والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم گل گهر سیرجان فدراسیون کشتی کشتی آزاد علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی تکواندو کمیته ملی المپیک محمود فکری مهدی طارمی سید رضا صالحی امیری خاتم اردکان تیم خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از نتایج جالب هفته بیست و پنجم، پیروزی ۲ بر صفر نساجی مقابل ذوب‌آهن بود. محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، بعد از این شکست تلخ در نشست خبری حضور پیدا کرد و در ابتدای این نشست، حمایت هواداران نساجی را عامل پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن دانست.

او گفت: روند بازی کاملا تحت تاثیر گل اول نساجی قرار گرفته بود. هنوز اصلا بازی شکل نگرفته بود و با توجه به بازیکنان تاکید کرده بودیم، نقطه قوت تیم نساجی در ضربان ایستگاهی است، درحالی که در نیمه اول اصلا به نساجی موقعیتی نداده بودیم، دو گل خوردیم! در نیمه دوم مجبور بودیم بازتر بازی کنیم و بی‌محابا و انتحاری حمله کنیم. طبیعی بود وقتی حمله می‌کنید، به تیم حریف ضدحمله خواهید داد اما با این وجود در نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. این در شرایطی بود که نساجی بلوک دفاعی هم داشت و دروازه‌بان آن‌ها هم چند توپ خوب را گرفت. آن‌ها هم البته دو، سه موقعیت خوب داشتند که منجر به گل نشد.

این بازی از آن مسابقاتی بود که توقعم از بازیکنانم خیلی بیشتر بود و فکر میکنم چندین عامل باعث این نتیجه شد. برای من به وضوح مشخص بود که از نظر انگیزشی تیم نساجی برتری داشت و با حضور هوادارانشان، اصلا میزبان بازی هم انگار آن‌ها بودند. از گرم کردن تا پایان مسابقه سر پا ایستادند و تیم‌شان را تشویق کردند و در فولادشهر ورزشگاه کاملا در اختیار هواداران نساجی بود. فکر میکنم یکی از مهم‌ترین دلایل شکست ما این موضوع بود.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی