Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل الچه رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب و در شرایطی که فرصت های خوبی را برابر الچه از دست داد، در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رسیده و دو امتیاز مهم را از دست داد. زین الدین زیدان مدعی شد تیمش باید بعد از گل اول باز هم دروازه حریف را باز می کرده، اما دیگر رقبا نیز در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زین الدین زیدان گفت: "احساس خوبی ندارم زیرا فرصت های زیادی بعد از گل اول داشتیم که کار حریف را تمام کنیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم. در ادامه الچه موفق به زدن گل تساوی شد و بعد از گلزنی به صورت فشرده در عقب زمین دفاع می کرد که این موضوع شرایط را برای ما دشوار کرده بود.

 

 

من فکر نمی کنم ما اعتماد به نفس بیش از حدی داشتیم، زیرا می دانستیم که در چه شرایط قرار داریم. کلید پیروزی در به ثمر رساندن گل دوم بود، اما ما موقعیت های خود را تبدیل به گل نکردیم. سپس آنها عقب نشینی کردند و اگرچه باز هم موقعیت هایی روی دروازه الچه خلق کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. وقتی قصد تعویض دارید باید بدانید دقیقا چه می خواهید. نمایش رئال مادرید بد نبود و به همین دلیل ما تا دقایق پایانی منتظر ماندیم. دو امتیاز از دست دادیم، اما به زودی بازی های دیگری پیش رو داریم و باید به کارمان ادامه دهیم.

 

عملکرد مارسلو و مارکو آسنسیو؟ من از آنها راضی هستم. من از عملکرد همه بازیکنان و خصوصا آنهایی کسانی که کمتر فرصت حضور در میدان را داشته اند رضایت دارم.

 

صدرنشینی اتلتیکومادرید؟ لالیگا بسیار طولانی است. راه درازی در پیش است و همه تیم ها امتیاز را دست می دهند. ما کار خود را انجام داده و به مبارزه کردن ادامه خواهیم داد.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس

در تنیس اوپن مادرید چهره های آشنایی دیده می شوند.

طرفداری | زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور در جریان بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید با هم ملاقات کردند.

در جریان مسابقات تنیس اوپن مادرید، رافائل نادال مقابل الکس دی مینور قرار گرفته است. این بازی که کمتر از یک ساعت از شروع آن می گذرد، تماشاگران ویژه ای دارد که در بین آن ها زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور نیز به چشم می خورند.

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!