Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از خسارت ۸۰۰۰ میلیاردی کرونا به این وزارت‌خانه خبر داد.

جمشید تقی‌زاده، یازدهم دی‌ماه اظهار کرد: کرونا حداقل ۸ هزار میلیارد تومان به این وزارت‌خانه خسارت وارد کرده و ۲۸ هزار باشگاه ورزشی را در شرایط سختی قرار داده است.

وی که به لرستان سفر کرده، ادامه داد: برای رفع مشکل‌ها، وام‌هایی با بهره کم درنظر گرفته شده است تا بخشی از خسارت آسیب‌دیدگان به کرونا جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده در ادامه گفت: وزیر ورزش با نگاه ویژه خود به بحث مشکلات باشگاه‌داری و با برگزاری جلسات مختلف در این خصوص لایحه‌ی باشگاه‌داری را تنظیم و تقدیم هیئت دولت کرده است.
 
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این لایحه بعد از بررسی و تصویب به مجلس منعکس خواهد شد.

 وی افزود: فراکسیون ورزشی و کمیسون‌های فرهنگی و... مشتاق رسیدن این  لایحه هستند تا بتوانند به مشکلات دیرینه‌ی باشگاه‌داری خاتمه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کروناویروس وزارت ورزش و جوانان باشگاه های ورزشی باشگاه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال