Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: انگیزه قتل یک خانم ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ در حال بررسی است.
حسین بشری با اشاره به اینکه ادعای فرزند مقتول، اظهار کرد: دو روز پیش یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهرستان کبودرآهنگ به فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله مأمورین شهرستان در محل حاضر و با پیکر بی جان یک خانم و یک مرد میانسال مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرزند این خانواده مدعی شده فرد قاتل وارد منزل آنها شده و مادرش را به قتل رسانده است.
معاون اجتماعی ناجا در استان همدان با بیان اینکه نامبرده با شنیدن صدای درگیری به کمک مادرش رفته و با زدن چند ضربه به قاتل؛ او را مهار و با کمک همسایگان موضوع را به پلیس اطلاع داده است، اضافه کرد: قاتل در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و مدعی شده یک دستگاه موتورسیکلت به این خانواده فروخته و پول آن‌را دریافت نکرده است و برای گرفتن وجه به منزل مقتول مراجعه کرده است.

قتل یک زن ۵۵ ساله در شهرستان کبودرآهنگ

بشری با اشاره به اینکه متهم ادعا کرده است به علت دریافت طلب خود مراجعه کرده است، ادامه داد: متهم بیان کرده است که وقتی برای گرفتن وجه به درب منزل آنها رفتم با این خانم درگیر و چند ضربه به او زدم و در همین حین پسر خانواده آمد و با من درگیر شد.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: تحقیقات پلیس برای مشخص کردن علت و انگیزه دقیق این پرونده در حال بررسی است و گمانه زنی‌های مطرح شده مبنی بر سرقت فعلاً تأیید نمی‌شود، بدیهی است نتیجه بررسی فرضیات پلیس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتل اخبار حوادث زن و شوهر پلیس قتل اعتراف فجیع سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس کرونا قتل قاتل ایران قیمت واکسن کرونا تهران سرقت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران

دریافت 5 MB

تنظیم و تدوین: امیر فرخاد

کد خبر 847314 برچسب‌ها سفرهای استانی دولت سید ابراهیم رئیسی تهران

دیگر خبرها

  • ببینید | فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد