Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@20:15:46 GMT

۱۰ هزار واحد صنفی فردیس بازرسی بهداشتی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۲۵۴۱

۱۰ هزار واحد صنفی فردیس بازرسی بهداشتی شدند

به گزارش خبرآنلاین از البرز : «محمدرضا ترابی» افزود: تیم سلامت و تیم نظارتی بسیج و هلال احمر در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی ضمن بازدید از واحدهای صنفی طی آذرماه سال جاری تاکنون، توصیه‌های لازم را به این واحدها در خصوص رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را ارائه دادند.
وی بیان داشت : ۳۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شهرستان فردیس به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در این بازرسی‌ها  نیز ۲۱ واحد صنفی متخلف پلمب شدند و  ۷۰۰ مورد اخطار دریافت کردند.
رییس شبکه بهداشت و درمان فردیس گفت که طی این مدت ۲ هزار و ۵۹۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد  شامل گوشت و سایر محصولات غذایی جمع آوری و از چرخه مصرف خارج  شد.
وی اظهار داشت:  ۵۹ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی و ۹۴  مورد نمونه‌برداری آب در شهرستان فردیس نیز توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فردیس انجام شد.
ترابی با اشاره به اینکه یک هزار و۶۷۴ مورد کلرسنجی آب آشامیدنی و ۱۳ مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب انجام شد، گفت:  رسیدگی به ۲۴۸ مورد شکوائیه بهداشتی و ۱۷۹ مورد یدسنجی از دیگر اقدامات انجام شده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت:  ۶ مورد بازدید از زندان فردیس و مراکز نظامی،۱۷  مورد پارک و ورزشگاه ها و ۱۶ مورد بازدید از مراکز آموزشی ، ۱۱۰ مورد بازدید از مراکز بهداشتی درمانی ، مطب و آزمایشگاهها  و ۲۰ مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها انجام شد.
ترابی افزود: نیروهای بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز شبکه بهداشت و درمان فردیس با همه امکانات از ابتدای شیوع بیماری کرونا با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و همچنین ارتقای شاخص‌های بهداشتی، مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی را مورد نظارت و کنترل قرار داده‌اند.
وی فاصله‌گذاری اجتماعی را از راهکارهای اصلی قطع انتقال کرونا برشمرد و افزود: رعایت موارد بهداشتی همچون، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، استفاده از لوازم شخصی و رعایت بهداشت فردی نیز در پیشگیری از ابتلا به این ویروس بسیار موثر است.

46

کد خبر 1471593

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مورد بازدید شهرستان فردیس انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد