Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق سرخپوشان رسما راهی لیگ ستارگان قطر شد.

بشار رسن از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

سه سال و‌نیم با شما هوادارن پرسپولیس خندیدم و گریه کردم با هم قهرمان شدیم و‌ شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم ، جدایی از شما برای من خیلی سخته ولی شرایط زندگی شخصی و فوتبالی و اینده من اینطور هست که باید روزی میرفتم ، از همه شما و‌مردم ایران تشکر میکنم بابت همه چیز .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همه مربیان اقای برانکو ، کالدرون و مخصوصا اقا یحیی تشکر میکنم از اقا کریم و اقا افشین خیلی ممنونم که همیشه راهنما و پشتیبان من بودن ، من هیچوقت در پرسپولیس احساس غریبی نکردم چون همه بازیکنان مخصوصا کاپیتان و بزرگترهای تیم همیشه به من کمک میکردن و من مدیون انها هستم .

همه در تیم پرسپولیس از ماهها قبل میدونستن که من نیم فصل جدا خواهم شد ولی من اول فصل جدا نشدم چون پرسپولیس چند تا بازیکن برای فینال نداشت و همه ( کل باشکاه) میگفتن تا فینال باش و خودم هم خیلی دوست داشتم که فینال کمک کنم ، ولی از هییت مدیره و مسولین باشکاه تشکر میکنم که به من اجازه دادن چند هفته زودتر جدا بشم والبته جدا شدن من نفع مالی هم به باشکاه رسید.

من همیشه طرفدار پرسپولیس و‌عاشق شما خواهم بود و‌ به امید دیدار دوباره .

دوستتان دارم

بشار رسن

 

همچنین بخوانید:

بشار رسن به القطر پیوست / رسمی

الکاس قطر: بشار رسن به القطر پیوست

ویدیوی رونمایی باشگاه القطر از بشار رسن خرید جدید خود

 

اخبار داغ طرفداری:

نامه نماینده تبریز به تلویزیون: جلوی تقابل فوتبال برتر با تراکتور را بگیرید | سند بهنام برزای: من فقط خواستم جدا کنم | واکنش مشترک وریا و بهنام به جنجال سیرجان حمایت بیرانوند از بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس؛ با حمایت هواداران برمی گردی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند