Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز (پنجشنبه) به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی طرحی با عنوان رسانه «سفیر حاج قاسم» در مناطق محروم صومعه سرا راه اندازی شد.

هدف از این طرح حضور اعضای بسیج رسانه در مناطق محروم و دور افتاده و آسیب پذیر برای انعکاس و دیده شدن مشکلات روستاییان است.

همین راستا امروز اعضای بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا با معاونت اجتماعی سپاه ناحیه و مسئول منطقه آسیب پذیر شهرستان صومعه سرا در منطقه چوبکیان یکی از محله‌های حاشیه شهر حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید نفیسی مسئول منطقه آسیب پذیر در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: منطقه چوبکیان (مطهری) با ۶۳۵ خانوار داری ۱۸۰۰ نفر جمعیت است.

وی تاکید کرد: بیشترین مشکل مردم این منطقه وجود خانه‌های مخروبه و توزیع و پخش مواد مخدر توسط جوانان در این خانه‌ها است.

نفیسی به نداشتن چراغ روشنایی و لوله گذاری و آسفالت و تابلویی برای معرفی این منطقه اشاره کرد و گفت: متأسفانه مردم این منطقه از داشتن آسفالت سالیان سال است که محروم هستند و در فصل پاییز و زمستان رفت و آمد برای ساکنین این منطقه بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه به علت ترافیک شهری این منطقه به یک کمربندی تبدیل شده و عبور و مرور در این منطقه بسیار زیاد است، ادامه داد: نبود سرعت کاه و شاهراه اصلی و عدم چراغ روشنایی سبب تصادفاتی در این منطقه می‌شود.

نفیسی همچنین با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این منطقه به دلیل مهاجر نشینی، تاکید کرد: شغل اصلی افراد این منطقه فروش محصولات در بازارهای هفتگی است باید در زمینه رفع نیازهای مردم این منطقه تلاش مضاعف شود.

کد خبر 5109629

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی صومعه سرا محرومیت زدایی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بوشهر آمار کرونا کرمانشاه بصیرت گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج شیوع کرونا ایام فاطمیه قزوین صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند