Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:42:37 GMT

پیام احساسی بشار رسن برای خداحافظی با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۴۵۳۲

پیام احساسی بشار رسن برای خداحافظی با پرسپولیس

بشار رسن پس از پیوستن به تیم قطر.اس.سی پیام خداحافظی برای پرسپولیسی‌ها منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

سه سال و نیم با شما هواداران پرسپولیس خندیدم و گریه کردم؛ با هم قهرمان شدیم و شکست خوردیم و با شما بشار رسن شدم، جدایی از شما برای من خیلی سخته ولی شرایط زندگی شخصی و فوتبالی و آینده من اینطور هست که باید روزی می‌رفتم، از همه شما ومردم ایران تشکر می‌کنم بابت همه چیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مربیان آقای برانکو، کالدرون و مخصوصا آقا یحیی تشکر می‌کنم از آقا کریم و آقا افشین خیلی ممنونم که همیشه راهنما و پشتیبان من بودن، من هیچوقت در پرسپولیس احساس غریبی نکردم چون همه بازیکنان مخصوصا کاپیتان و بزرگترهای تیم همیشه به من کمک می‌کردن و من مدیون آنها هستم.

همه در تیم پرسپولیس از ماه‌ها قبل میدونستن که من نیم فصل جدا خواهم شد ولی من اول فصل جدا نشدم چون پرسپولیس چند تا بازیکن برای فینال نداشت و همه (کل باشگاه) می‌گفتن تا فینال باش و خودم هم خیلی دوست داشتم که فینال کمک کنم، ولی از هیأت مدیره و مسؤولین باشگاه تشکر می‌کنم که به من اجازه دادن چند هفته زودتر جدا بشم و البته جدا شدن من نفع مالی هم به باشگاه رسید.

من همیشه طرفدار پرسپولیس وعاشق شما خواهم بود و به امید دیدار دوباره.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • پیام فوق ستاره فوتسال به شمسایی و شاگردانش
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است