Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با کنایه به هیات مدیره این تیم گفت حتما آنها بیشتر از ما فوتبال را می فهمند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که اختلاف کادرفنی پرسپولیس با اعضای هیات مدیره این تیم در هفته گذشته و پس از بازگشت این تیم از قطر که منجر به جدایی بشار رسن هافبک عراقی این تیم شد، به اوج خود رسیده است، حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد بودند جدایی بشار رسن روی پرسپولیس تأثیری ندارد، شما هم الان همین نظر را دارید؟ گفت:

من و یحیی همیشه اعتقادمان این است که کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد، ولی اگر هیئت مدیره  این حرف را گفته، حتماً آنها فوتبال را بهتر از ما می فهمند و حتما تأثیری ندارد!

کادر فنی پرسپولیس که از جدایی هافبک عراقی این تیم بسیار ناراحت هستند مقصر این موضوع را اعضای هیات مدیره می دانند که از این ترانسفر همچنان دفاع می کنند و باعث شدند تا یحیی هافبک بازی ساز خود را در ادامه لیگ به همراه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر پس از بازی مقابل ذوب آهن گفت حفظ توپ ،کنترل بازی و انتقال توپ از حمله به دفاع مشکل پرسپولیس در نیمه دوم این بازی بود تا به نوعی باز هم در صحبت هایش به جدایی بشار رسن اشاره کرده باشد.

بشار رسن که در پرسپولیس نقش بازی ساز این تیم را در میانه میدان بر عهده داشت با توافق اعضای هیات مدیره در هفته چهارم لیگ برتر و پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که او نمی توانست با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت از این تیم جدا شود اما با دریافت ۱۹۰ هزار دلار از این انتقال به القطر در لیگ ستارگان این کشور پیوست و هیات مدیره قرمزها از این موضوع به عنوان یک برد یاد کردند.

در همین رابطه بخوانید:

۱- اختلاف در پرسپولیس بر سر جدایی بشار رسن بالا گرفت !

۲- افشاگری یحیی گل محمدی از پشت پرده هند مرگبار مهدی شیری و جدایی بشار رسن از پرسپولیس + سند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن حمید مطهری یحیی گل محمدی ذوب آهن برنامه فوتبال برتر برنامه فوتبال برتر بشار رسن پرسپولیس حمید مطهری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن ذوب آهن هیئت مدیره ذوب آهن یحیی گل محمدی جدایی بشار رسن هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم