Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان درکنار مزار شهید احمد کاظمی برگزار شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان درکنار مزار شهید احمد کاظمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نصری، روایتگر دفاع مقدس در این مراسم بااشاره به لزوم تکیه بر مکتب شهدا بخصوص شهید سلیمانی برای گام دوم انقلاب اظهار داشت: نخستین اصل مکتب حاج قاسم، معرفت شیعی، عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) و ارادت به حضرت زهرا(س) است و پیام این شهید والامقام که در وصیت‌نامه‌شان هم برآن تاکید داشتند، این است که ثروت اصلی ما اشک بر فرزندان حضرت زهرا(س) است.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب، اشک برای حضرت زهرا(س) می‌خواهد چراکه این عاطفه درونی و این اشک، تشکیل قوا می‌دهد و در یکی از عملیات‌های دفاع مقدس برای آزادسازی قلاویزان، حاج قاسم به‌همراه گردانش برای انجام این ماموریت داوطلب شد و عامل موفقیت در این عملیات را، اهل گریه بودن اعضای گردان می‌دانست.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان: سردار سلیمانی با توسل به ائمه معصومین(ع) حاج قاسم شدمراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تفلیس برگزار شدمعاون سازمان بنیاد شهید: سردار سلیمانی یک دیپلمات برجسته و تاثیرگذار در جهان بود

روایتگر دفاع مقدس بااشاره به رشادت و مجاهدت‌های سردار سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم اهل مجاهدت عاشورایی بود و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها وقتی دیدند بعد از حمله به افغانستان و عراق نتوانستند کاری کنند، جنگ نیابتی را راه انداخته و به سوریه و حریم اهل بیت(ع) رسیدند، در این شرایط حاج قاسم و شهدای مدافع حرم توانستند، دفاع کنند.

وی افزود: سلاح حاج قاسم الله‌اکبر، یاحسین و یازهرا بود و به من و شما پیام مجاهدت عاشورایی داد، حاج قاسم، آمریکا و امثال آن‌را نمی‌دید چراکه خدا را می‌دید و یکی از سفارشات مکرر ایشان در وصیت‌نامه‌شان این بود که باید ولایت عملی داشته‌باشید تا سرباز امام زمان(عج) بشوید.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالگرد شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟