Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با مجمع جوانان استان و ادراه کل بیمه سلامت در خصوص برخورداری جوانان و خانواده های آنان از مزایای تأمین اجتماعی، گفت: با امضای این تفاهم نامه امکان برخورداری جوانان استان و خانواده‌های آنان از مزایای تأمین اجتماعی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، افزود: جوانان عضو مجمع که مشمول صندوق هستند در صورتی که مشمول بیمه اجباری نباشند می توانند خودشان و خانوادشان بیمه شوند.

بشیری با اشاره به مفاد این تفاهم نامه و کمک دولت در پرداخت حق بیمه اظهار کرد: اعضای مشمول این تفاهم نامه از کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه، بیمه اجتماعی و یارانه 100 درصدی دولت در صدور دفترچه درمانی برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: حق بیمه این افراد سالانه 840 هزار تومان یعنی ماهیانه 70 هزار تومان است که می‌توانند به صورت قسطی یا یکجا پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه کلیه کارگزاران صندوق در استان، دفاتر نمایندگی و پیشخوانهای دولت زیر مجموعه بیمه سلامت با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن شرایط کمترین مراجعات حضوری، آمادگی  ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه جوانان سلامت البرز تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری