Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:16:52 GMT

مروری بر مهمترین تیتر نشریات محلی کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۸۵۸۱

مروری بر مهمترین تیتر نشریات محلی کردستان

به گزارش ایرنا، هفته نامه سیروان در شماره ۱۱۱۵ که روز شنبه ۶ دی منتشر شد به ارائه گزارش اختصاصی از شکست استیضاح شهردار سنندج با سر مقاله‌ای از ارسطو گویلی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر پرداخته است.

از دیگر مطالب مندرج در این شماره سیروان می‌توان به انتشار گزارشی از جشنواره تئاتر کردستان و یادداشت‌هایی از جلیل بهرامی‌نیا و یاسین حسینی اشاره کرد؛بخش ورزشی این نشریه هم شامل مصاحبه با هادی سجادی سرپرست تیم کشتی صبانور کردستان، گزارش اختصاصی از حضور تیم‌های ورزشی استان در سطح اول کشور و قاب خاطرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل ویژه علاءالدین سجادی و مصاحبه با رئوف جهانی در خصوص جنبه‌های طنز کتاب نامی رشته‌ی مرواری از مطالب مندرج در بخش کُردی این نشریه است.

 ۴۴۹ مین شماره روزنامه روژان روز شنبه ۶ دی ماه منتشر شده که تیتر اصلی صفحه نخست این نشریه به گفت‌وگوی این نشریه با هنرمند فولکلور موسیقی و سینمای کُردی استاد الله‌مراد رشتیانی با تیتر محبت مردم، بزرگترین دارایی من است، اختصاص دارد.

سخن روز این شماره روژان هم با عنوان دست فروشی معلول اقتصاد ناسالم به قلم حمید سرو امان‌اللهی منتشر شده و در همین زمینه هم مطالب دیگری با تیترهای برخورد قاطعانه با متصرفین معابری شهری و جامعه و دغدغه دستفروشان درج شده است.

تردد مسافران از مرز باشماق برقرار شد، برای ثروتمندشدن مردم کدام نظام بهتر است؟، آمار ازدواج در کردستان ۱.۹ درصد کاهش یافت، کاهش چشمگیر بیماران و فوتی‌های ناشی از کرونا از دیگر اخبار و مطالب منتشر شده در جدیدترین شماره  روژان است.

جدیدترین شماره هفته نامه روژباش کردستان هم ۶ دی هفته جاری منتشر شد که تیترهای مهم مندرج در صفحه نخست آن متشکل از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بخش اشتغال کردستان، غم انگیزترین نان،  فرهنگ دروغگویی، شهردار سنندج در سمت خود ابقا شد، دهگلان را بهتر بشناسیم، ۶ هزار کردستانی در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند، تا پایان سال ۱۴۰۰ همه روستاهای کردستان گازدار می شوند، است.

آخرین شماره هفته نامه سوران هفتم دی ماه سال جاری بر روی دکه های مطبوعاتی قرار گرفت که مهمترین مطالب مندرج در این نشریه شامل عمق فاجعه در سفره کارگران به روایت آمار، کم کاری وزارت نیرو؛خیانت به مردم کردستان است، مبارزه با فساد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو همیاری مردم است، هفت روستای شهرستان مرزی بانه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند، است.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۴ نشریه در استان کردستان  مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، هشت ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۰ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل داده است.

برچسب‌ها کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تارنماهای خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تارنماهای خبری کردستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تارنماهای خبری اخبار کنکور هفته نامه منتشر شده منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت