Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان صبح امروز در مراسم سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همراهان شهیدشان، گفت: محور مقاومت پس از جنایت ترور شهید سلیمانی با صلابت و اصرار بیشتر در راستای آزادسازی منطقه حرکت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان صبح امروز در مراسم سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همراهان شهیدشان، در دانشگاه تهران اظهار داشت: شهید سلیمانی در همه جبهه‌ها و همه میادین نبرد حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون شهید سلیمانی در رگ‌های محور مقاومت می‌جوشد، محوری که وی با روح خود ابداع و بازخرید کرد.

وی با تاکید بر اینکه «ترامپ تصور می‌کرد با ترور شهید سلیمانی، محور مقاومت از هم می پاشد» افزود: محور مقاومت پس از جنایت ترور شهید سلیمانی با صلابت و اصرار بیشتر در راستای آزادسازی منطقه از لوث اشغالگران آمریکایی حرکت خواهد کرد.  به ایران به عنوان دژ و خاستگاه مقاومت آمده‌ایم تا به شهید سلیمانی بگوییم که مقاومت ادامه خواهد یافت.   وی بیان کرد: با امام خامنه‌ای و سپاه قدس عهد می‌بندیم که مقاومت آرام نخواهد نشست و ساکت نخواهد ماند. شهید سلمانی فرمانده فاتح و واقعی حتی پس از شهادتش است.   این مقام حزب الله لبنان تصریح کرد: مقاومتی که شهید سلیمانی با هوشیاری خود از آن تغذیه کرد و به آن روح و خون بخشید، در همه میادین باقی خواهد ماند.   شیخ صفی الدین افزود: پرچمدار شهید قاسم سلیمانی یک پرچم بلند باقی خواهد ماند و رزمندگان مقاومت آن را بر فراز گنبد الاقصی الشریف به اهتزاز درخواهند آورد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید سلیمانی محور مقاومت ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • غیرتی که در خون غلتید
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت