Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

تیم‌های اهورای بهبهان و ایمان شیراز در این هفته بازی نکردند.

شهید منصوری قرچک ۴ - شهروند ساری ۳

تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و شهروند ساری عصر امروز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم شهید منصوری قرچک موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ از سد تیم شهروند ساری عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه به میزبانی شهید منصوری و در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد. تیم شهید منصوری هفته گذشته در دیدار با تیم مقاومت البرز با ۲ گل شکست خورد و شهروند ساری هم مقابل کراپ الوند قزوین با نتیجه مساوی ۵ - ۵ متوقف شد.

گیتی پسند اصفهان ۴ - کراپ الوند ۳

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ از سد شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری عبور کند. این مسابقه به میزبانی گیتی پسند و در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد. گیتی پسند هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم کراپ الوند هم در مصاف با شهروند ساری به تساوی ۵ - ۵ دست یافت.

مقاومت البرز ۳ - مجتمع فردوس قم صفر

در دیگر مسابقه امروز ۲ تیم مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم در کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد. مقاومت البرز هفته گذشته در مصاف با تیم شهید منصوری پیروز شد و تیم مجتمع فردوس قم هم در مصاف با اهورای بهبهان توانست با ۵ گل به برتری دست پیدا کند.

مس سونگون ۶ - راگای تهران ۲

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم مس سونگون و راگای تهران به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تیم مس سونگون توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد حریف تهرانی خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد. مس سونگون هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و تیم راگای تهران برابر تیم ملی حفاری اهواز موفق به پیروزی شد.

سن ایچ ساوه ۹ - ملی حفاری اهواز ۵

در یکی از دیگر مسابقه حساس امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان سن ایچ ساوه موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۵ از سد ملی حفاری اهواز عبور کند. تیم سن ایچ ساوه هفته گذشته در مصاف با تیم فرش آرا به تساوی ۳ - ۳ دست یافت و تیم ملی حفاری اهواز هم برابر تیم راگای تهران با ۲ گل شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

حضور تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال ایران در تورنمنت شیراز

فرش آرای مشهد ۴ - کوثر اصفهان ۴

در آخرین مسابقه امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و کوثر اصفهان برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان ۲ تیم به تساوی ۴ - ۴ دست یافتند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا و در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال مسابقه به میزبانی موفق شد با نتیجه ملی حفاری اهواز نتیجه پر گل مقاومت البرز راگای تهران شهروند ساری شهید منصوری سن ایچ ساوه کراپ الوند هفته گذشته گیتی پسند مس سونگون برگزار شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول