Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: اعضای بسیج هنرمندان نکا به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز ولادت شهید سید مجتبی علمدار با حضور در گلزار شهدای شهرستان ساری ضمن عطر افشانی قبور شهداو این شهید والامقام و نثار فاتحه با آرمان های این مردان خدایی تجدید بیعت کردند.

« مونا ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد:  به همت بسیج هنرمندان نکا مزار شهید « سید مجتبی علمدار» عطرافشانی شد و اعضای فعال بسیج هنرمندان شهرستان نکا با این شهید تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نکا افزود: همزمان با میلاد شهید سید مجتبی علمدار، اعضای فعال بسیج هنرمندان با هدف تجدید بیعت با شهدا و با این شهید ارزشمند و هنرمند تجدید بیعت کردند.

 

وی با اعلام اینکه جانباز شهید «سید مجتبی علمدار» 11 دی 1345 در شهرستان ساری چشم به جهان گشود، یادآور شد: شهید علمدار در کردستان عراق از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. وی سرانجام 11 دی 1375 هنگام اذان مغرب بر اثر عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

ابراهیمی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است و هدف از غبارروبی مزار شهدا، تجدید میثاق با شهداست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساری سید مجتبی علمدار بسیج هنرمندان تجدید بیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر