Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی نوشت: فقدان تاسف برانگیز فقیه انقلابی و فیلسوف مجاهد، حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه پژوهشی امام خمینی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

فقدان تاسف برانگیز فقیه انقلابی و فیلسوف مجاهد، حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

ایشان به عنوان فقیهی زمان شناس و عالمی متبحر در مباحث گوناگون حوزوی و فلسفی علاوه بر حضور در عرصه های اجتماعی و سیاسی و دفاع از آرمان‌های انقلاب ‌و اعتقادات اسلامی، با هوشمندی و زمان شناسی در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمنان و شبهات فکری و عقیدتی جریان نفاق در دهه های متمادی ایستاد و در این راه نورانی، توانست علاوه بر نشر تألیفات متنوع، شاگردان مبرز و فاضل فراوانی برای حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی تربیت کند تا در همین راه خطیر، برای جوانان و نسل‌های جدید روشنگری و هدایت گری را برعهده داشته باشند.

اینجانب از طرف هیات موسس و اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی(رحمه‌الله علیه)، ارتحال این روحانی پرهیزگار و عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان و بالاخص به خانواده مکرم و آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی مسالت می نمایم.

محمد علی موحدی کرمانی
رییس جامعه روحانیت مبارز

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز آیت الله مصباح مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی