Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی 94 روز 22 دی برگزار می شود و به همین بهانه بررسی دربی های دی ماهی را از دیروز شروع کردیم و تا روز تقابل شماره 94 دو تیم به ترتیب بازی های رو در روی استقلال و پرسپولیس در ماه دی را بررسی می کنیم. سومین قسمت این مطلب مربوط به سومین دربی ای است که در دی ماه برگزار شده...

دربی شماره 94 که مصادف شده با بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیستم، روز دوشنبه 22 دی ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی، یکی از ماه های پر دربی سال است و مجموعا 11 دربی در دی ماه برگزار شده که سهم استقلال 2 برد بوده و 9 بازی هم مساوی شده است. جالب است که پرسپولیس در این ماه هیچ پیروزی ای را در دربی کسب نکرده و آن 2 برد استقلال هم مربوط به بازی های نیمه کاره بوده است...

به گزارش طرفداری، سومین دربی ای که در دی ماه برگزار شده، دربی شماره 26 بود. 17 دی ماه سال 1361 دو تیم باید در جام باشگاه های تهران با هم بازی می کردند.

ترکیب دو تیم در آن دیدار به شرح زیر بود:

ترکیب پرسپولیس: بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، روح الله عبادزاده، محمددادکان (جواد حسن‌ زاده)، کاظم سید علیخانی، محمد مایلی کهن، علی پروین  (کاپیتان)، ضیا عربشاهی، حمید درخشان (مجید سبزی)، غلامرضا فتح آبادی، ناصر محمدخانی (عباس کارگر) سرمربی: علی پروین بازیکنان استقلال: ناصر حجازی (کاپیتان)، رضا رجبی، اصغر حاجیلو، شاهین بیانی، سعید مراغه چیان (حمید فرد علی نیا)، بهتاش فریبا، شاهرخ بیانی، احمد حیدرخان (غلامرضا برهان‌ زاده)، پرویز مظلومی (حسن روشن)، رضا احدی، عبدالعلی چنگیز سرمربی: ناصر حجازی داور: محمد صالحی

این بازی از سری رقابت های جام باشگاه های تهران بوده و این بازی مصادف بود با بازی خداحافظی محمد دادکان از دنیای فوتبال...

یکی از نکات جالب این دیدار شماره های پشت پیراهن پرسپولیس بود، شماره پشت پیراهن پرسپولیسی ها در این دیدار به صورت لاتین بود. حسن روشن پس از مدت ها حضور در امارات به استقلال برگشته بود و روی نیمکت این تیم حضور داشت و به صورت یار تعویضی به جای پرویز مظلومی وارد زمین شد. غلامرضا فتح آبادی در دقیقه 10 دروازه حجازی را گشود و این برتری تا دقیقه 87 ادامه دار بود تا این که بهتاش فریبا دروازه سرخ پوشان را گشود تا این بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

بیشتر بخوانید:

دربی شماره 7؛ مساوی نیمه تمام در دومین بازی جنجالی استقلال و پرسپولیس

دربی شماره 3؛ تقابلی که اولین تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه های آسیا را مشخص کرد

دربی های دی | ماه دربی های جنجالی؛ تقابل سرخابی ها با سابقه کتک کاری

تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 93 تقابل استقلال و پرسپولیس

اخبار داغ طرفداری:

راه اندازی صفحه به اسم عادل فردوسی پور پیگرد قانونی دارد سیروس پورموسوی در طرفداری: استقلال آرامش ندارد، پرسپولیس از پرونده هایش لطمه می خورد! هدیه رونالدو به ستاره سوری الاهلی رسید / عکس و فیلم کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس دی ماه برگزار دربی شماره دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور