Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: فاطمه زهرا(س)، الگویی کامل و بی نظیر در مسیر صیانت از ولایت بود و باید الگوی مناسبی برای همگان باشد چرا که ولایتمداری فاطمه زهرا(س) الگویی بی نظیر برای جوانان و نسل جدید است.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: آزمون و امتحان، همواره از سنت‌های الهی برای اقوام مختلف بشر بوده تا در این ابتلائات سخت الهی بندگان مؤمن و تقوا پیشه پروردگار مدال بصیرت بر سینه افکنده و با سربلندی عنوان برگزیدگان روسفید و آینده‌سازان تاریخ تا ظهور امام عصر(عج) را برگزینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نکا افزود: دفاع از ولایت از اوجب واجبات است و باید در زمانی که فتنه و ابتلا به اوج می رسد؛اطاعت از ولی فقیه و ولایت در رأس امور باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س)، الگویی کامل و بی نظیر در مسیر صیانت از ولایت بود که این ولایتمداری را از خود به یادگار نهاده تا ایام و ماجرای شهادتش سنجه مناسبی برای میزان و روش گام برداشتن‌مان در پیروی و دفاع تمام قد از ولی باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: بصیرت فاطمی میراثی ارزشمند برای مریدان کوثر زلال نبوی است که گویا نسل به نسل در خون علویون جریان داشته و در برهه‌هایی از زمان، تمثالی اوج یافته از خود را به رخ جهانیان کشاند تا نشان دهد  که این راه و رسم مترقی در جان پاک فدائیان ولایت ریشه دوانده و هرگز پایانی  ندارد.

 

وی افزود: نمونه بارز ولایتمداری در نهم دی‌ماه سال ٨٨ و پس از تحمل ٨ ماه فضای غبارآلود فتنه سهمگین صهیون از طریق منافقان و اذناب داخلی‌شان در مرکز ولایتمداری عالم نمودار شد و بصیرت و ولایتمداری مردم مانع از فتنه شد.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه ملت بصیر ایران با اطاعت پذیری از ولایت فقیه، در امتداد ولایت رسول‌الله، فتنه فتنه گران را خفه کرد، یادآور شد:  ملت ما با الگوگیری از مادر سادات در دفاع از ولایت، بساط فتنه را برچیدند تا به شیاطین جن و انس خارجی و داخلی تفهیم کند که علمدار را در رساندن پرچم به دست صاحب اصلی آن لحظه‌ای تنها نخواهد گذاشت.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه نکا شهادت حضرت فاطمه زهرا س فاطمه زهرا س بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران