Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تشکر از مردم ایران که در مناسبت‌های شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا را رعایت کردند، گفت: موضوع کرونا یک بیماری و اپیدمی عادی نبود و سراسر جهان را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این بیماری یک آزمایش تاریخی هم برای ملت‌ها و هم برای رهبران کشورها بود، اظهار داشت: برخی کشورها بودند که وقتی این اپیدمی آغاز شد، فقط به فکر مسائل اقتصادی بودند و می‌گفتند اجازه نمی‌دهیم در اقتصاد محدودیت ایجاد شود. کشورهایی را هم دیدیم که وقتی هنوز این پاندمی در کشور آن‌ها آغاز نشده بود، کشورهای گرفتار را تسمخر می‌کردند و بعد از مدت کوتاهی آن‌ها هم گرفتار شدند.

آقای روحانی ادامه داد: کشورهایی هم بودند که فکر می‌کردند با شرایط پلیسی و قرنطینه‌های سختگیرانه می‌توانند این ویروس را ریشه کن کنند؛ بعد دیدند مثمر ثمر واقع نشد و نتوانستند به شرایط قرنطینه سخت ادامه بدهند. وقتی هم که قرنطینه را کنار گذاشتند آن ویروس دوباره فعال شد. برخی کشورهای دیگر هم بودند که همه پروتکل‌ها را به سخره می‌گرفتند.

رئیس جمهور افزود: کشورهایی هم بودند که مردم شان همراهی کردند و به رهبران شان اعتماد و رهبران آن کشورها به این بیماری توجه داشتند و به مسائل اقتصادی و اجتماعی هم توجه می‌کردند موفق بودند.

وی اظهار داشت: در ایران ما موفقیت خوبی در سه موج شیوع کرونا داشتیم و موج سوم سریعتر از آن چه دیگران فکر می‌کردند مهار شد.

آقای روحانی افزود: امروز به جز ۴ شهرستان اغلب نقاط کشور وضعیت شان زرد و نارنجی است و شرایط مساعد است.

رئیس جمهور به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در موفقیت مهار کرونا کشور اشاره کرد و گفت: رهبری از آغاز بر عمل به دستور العمل‌ها تاکید و آن را تکلیف شرعی و قانونی اعلام کردند و شخص خودشان بیش از همه مراعات کردند و این الگویی بسیار مهم و تاثیرگذار برای کشور بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086215 برچسب‌ها حسن روحانی رهبر معظم انقلاب ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی رهبر معظم انقلاب ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در برنامه برمودا حاضر شد و به سوالاتی درباره فعالیت‌های پژوهشگاه پاسخ داد. شاهوردی درباره توانایی‌های متخصصان کشورمان برای تولید اعضای بدن انسان صحبت و توصیه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای کار در عرصه مهندسی بافت داشتند، بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی