Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر موسوی لارگانی ملتضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده معظم شهید سلیمانی، اظهار کرد: البته این تسلیت نه فقط به جهان اسلام بلکه باید به کشورهای غیر مسلمان نیز گفته شود چرا که حتی کشورهای غیرمسلمان نیز از تلاش‌های شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعشی‌ها و تکفیری‌ها بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ریشه داعشی‌ها را در منطقه خشکانید، افزود: شاید پس از شهادت ایشان در گوشه و کنار، شاهد تحرکات تفاله‌های آنان بودیم اما امیدواریم با جان فشانی مدافعان حرم، نیروی قدس و نیروی مقاومت که متشکل از مسلمانان پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، ‌لبنان و کشورهای دیگر می‌شود، شاهد نابودی کامل این رفتارهای غیرانسانی داعشی‌‎ و تکفیری‌ که زاییده صهیونیست‌هاست، باشیم.

وی با یادآوری اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره در قلب‌ها و دل‌های مردم منطقه حضور خواهد داشت، ادامه داد: با وجود اینکه حاج قاسم امروز در بین ما نیست اما رفتارهای انسان دوستانه و صمیمی او که شاید نظیر آن را در رفتار معصومین(ع) و در احادیث و روایات شنیدیم، شاهد هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود؛ حرف نمی‌زند و عمل می‌کرد و به عنوان فرمانده در اتاق فرماندهی نمی‌نشست بلکه در خط مقدم حضور داشت و در مقابل دشمن اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ  و با اطرافیان و خانواده شهدا رُحَماءُ بَینَهُم بود.

 موسوی لارگانی با بیان اینکه بدنه صهیونیست جهانی به واسطه حضور سردار دل‌ها به لرزه افتاده بود، گفت: کار به جایی می‌رسد که شخص رئیس جمهور آمریکا، خود مسئولیت و فرماندهی عملیات ترور حاج قاسم را به عهده می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در شهادت حاج قاسم نقش داشتند باید مطمئن باشند که اگر یک روز هم از عمر دنیا باقی مانده باشد، حتما بانیان این جنایت را قصاص می‎کنیم. ترامپ دیوانه باید بداند که دیگر آرامشی در زندگی خود نخواهد داشت و هر لحظه تیرهای غیب او را به درک واصل خواهد کرد. نه تنها ترامپ بلکه همه کسانی که در شهادت حاج قاسم نقش داشتند، آرامشی نخواهند داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با وجود اینکه یک سال از این واقعه دردناک می‌گذرد اما هنوز مردم داغدار حاج قاسم هستند، چراکه او امنیت را برای کشور و منطقه به ارمغان آورد. البته بماند که عده‌ای کج فهم شعار سر می‌دهند «ما را چه به سوریه و عراق» ، این افراد باید بدانند که اگر رشادت‌های حاج قاسم و همرزمانش نبود، امروز در کشور امنیت نداشتیم.

موسوی لارگانی اضافه کرد: امروز به واسطه اقتداری که نظام ما پیدا کرده است، استکبار جهانی جرأت اینکه به کشور ما چپ نگاه کند را ندارد و این اقتدار را سردار سلیمانی و عزیزانی که توان نظامی و موشکی ما را ارتقا دادند، به ما داده‌اند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سید ناصر موسوی لارگانی حاج قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی سردار سلیمانی سید ناصر موسوی لارگانی ترور سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی موسوی لارگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم  و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهادهای امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیروهای مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس