Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: مردم از روزهای گذشته به صورت خودجوش بر سر مزار حاج قاسم حاضر شده و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادای دین و احترام ساحت والای این شهید بزرگوار کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، محمدرضا علیزاده در سالروز شهادت سردار سلیمانی در برنامه "سلام سردار" گفت: مردم از روزهای گذشته به صورت خودجوش بر سر مزار حاج قاسم حاضر شده و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادای دین و احترام ساحت والای این شهید بزرگوار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از روزهای گذشته شور و حالی در کرمان برپا شده و در تدارک برنامه‌های مختلف گرامیداشت سالگرد این شهید بزرگوار سعی شده است تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شود.
علیزاده اظهار کرد: محدودیت‌های کرونا ذره‌ای از عشق و ارادت مردم به حاج قاسم را کم نکرد.
رادیو مقاومت جهت رفاه حال عموم هم‌وطنان امکان زیارت مجازی مرقد سردار سلیمانی را در سایت خود فراهم کرده است.

برادر  شهید زمانی‌نیا از شهدای همراه سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در برنامه سلام سردار گفت: تلاش جهادی و اخلاص سردار سلیمانی و هم‌رزمانش در اجرای ماموریت‌ها،ویژگی بارز مجاهدان مقاومت بود.
وی افزود: همراهان حاج قاسم نسبت به اقدامات و نوع برخورد حاج قاسم در ماموریت‌ها رازدار بودند اما از روی رفتار می‌شد به زوایایی از این خصوصیات پی برد.
وی اشاره کرد: تلاش جهادی و اخلاص سردار سلیمانی در اجرای ماموریت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی و ببدون وقفه ایشان برای ایجاد امنیت در منطقه  از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی و همرزمانش به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است