Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هراتی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اثرگذارترین ها در جبهه مقاومت اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله متدین ترین و معتقدترین پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای حاکمیت موازین دینی و دفاع از ارزش های والای دین اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سال ها در میدان های آتش و خون حضور فعال داشت و با وجود ایمان و اعتقاد قلبی به مذهب تشیع و دین مبین اسلام، به افکار و عقاید دینی و مذهبی دیگران احترام می گذاشت، همان گونه که برای آزادسازی مناطق شیعه نشین تلاش، برنامه ریزی و فداکاری می کرد، به همان اندازه هم برای منطقه های سنی، ایزدی و مسیحی نشین از خودگذشتگی و رشادت نشان می داد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که سال ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید.

وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردمداری بود که تاکنون عکسی از پشت میزنشینی وی پیدا نشده، یا در جبهه های نبرد بود یا در میدان ها حضور داشت‌.

هراتی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای جبهه مقاومت در عراق و سوریه بزرگترین اقدام شهید حاج قاسم بوده که مدیریت وی و فداکاری مدافعان حرم اجازه نداد داعش به مرزهای ایران نزدیک شود.

وی با اشاره به تلاش سازمان های جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی برای ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: دشمن به خوبی می دانست که توان مقابله با جبهه مقاومت و در راس آن با سردار دلها را ندارد و برای ترورش برنامه ریزی کرد و نهایتا به هدف شوم خود رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرچند، هیچ کس نمی‌تواند جای خالی فرمانده دلها را پر کند اما خاصیت جمهوری اسلامی و منطق انقلاب این است که با شهادت هر یک از فرزندانش، مجاهدت و مبارزه همچنان مسیر خود را ادامه می دهند و مصمم تر از قبل با اتصال به قدرت الهی و حضور مردم در راستای رسیدن به اهداف نظام اسلامی در حرکت بوده و همه دلدادگان به مکتب نورانی اسلام بر این باور هستند که هیچ وقت عَلَم حق بر زمین نمی‌ماند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!