Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@00:22:34 GMT

قدم به قدم تا اکسپلور با الگوریتم 2020 اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۳۵۱۳

رپورتاژ تبلیغی / در سال 2020 دجار تغییرات شدیدی در نحوه عملکرد الگوریتم های اینستاگرام برای ورود به اکسپلور بودیم! در این حال ما مقاله ای را برای شما آماده نمودیم ایم که بر اساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام و در 8 گام کلیدی می توانید به صفحه اکسپلور دسترسی داشته باشید!

چطور می توانیم وارد صفحه اکسپلور شویم؟

قرارگیری پست ها و مطالب پیج شما در صفحه اکسپلور می تواند ارتباط بسیار دقیقی با میزان فروش و همچنین جذب فالوور داشته باشد اما راه رسیدن به آن کمی سخت و طولانی است! ما در ادامه به معرفی و بررسی 9 عامل بسیار مهم و کلیدی خواهیم پرداخت که در صورت رعایت نمودن این موارد می توانید پست هایتان را در اکسپلور مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

1-    سعی کنید محتوایی با ارزش و در خور کاربرانتان تولید کنید.

بدون شما شما علاقه مندی کاربرانتان را به خوبی می دانید و برای آن که بتوانید آن ها را نیز علاقه مند نگه دارید بدون شک باید محتوایی تولید کنید که با علاقه آن ها سازگاری دارد تا در این صورت بتوانید در صفحه اکپسلور قرار بگیرید.

به عنوان مثال تصور کنید که شما دارای یک پیج آموزش آشپزی هستید اما وقتی محتوای ویدئویی تولید می کنید بدون شک شاهد افزایش میزان علاقه مندی کاربرانتان به این مدل از تولید محتوا خواهید بود! بنابراین سعی کنید این روند را به خوبی ادامه دهید.

 

2-   محتوایی تولید کنید که تعامل میان کاربرانتان را افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند پست هایتان را در صفحه اکسپلور نشان دهد، میزان تعامل و درگیر بودن کاربران با محتوای تولید شده توسط صفحه شما است. تصور کنید در 1 سالعت اول و ابتدایی تولید پست، بازدید، لایک، اشتراک‌گذاری و نظرات زیادی برای آن پست توسط فالوور های شما اعمال شود.

در این صورت این ویژگی یک سیگنال مثبت برای الگوریتم های اینستاگرام است تا پست شما را در اکسپلور قرار دهد چرا که شما لایق آن هستید! البته تنها به این موارد نمی توان بسنده کرد، بلکه دایرکت، reply روی استوری‌ها و... نیز از مهم ترین روش های افزایش تعامل در پیج است.

بنابراین نکته ای که در این بین وجود دارد، این است که افرادی که اقدام به تهیه و خرید اکانت اینستاگرام می کنند باید با انتشار پست های عادی از علاقه مندی فالوور های خود مطمئن شوند تا بتوانند در مسیر رسیدن به اکسپلور قرار بگیرند.

 

3- سعی کنید در اینستاگرام بیش از قبل فعال باشید.

علاوه بر تعاملی که میان شما و کاربرانتان قرار دارد، حضور شما به صورت مرتب در شبکه اجتماعی اینستاگرام می تواند سیگنال مثبتی برای رفتن به اکسپلور باشد. بنابراین سعی کنید حتما به صورت مرتب سری به سایر مطالبی که توسط فالوور هایتان ایجاد شده است، بزنید! آن ها را لایک کنید، کامنت بگذارید و با آن ها از طریق دایرکت در ارتباط باشید.

نکته ای که باید در این بخش بدانید این است که در کامنت گذاری خسیس نباشید چراکه کامنت‌های کمتر از 4 کلمه برای اینستاگرام بی‌ارزش محسوب می‌شوند.

4-   پست و استوری خود را پس از انتشار، در ابتدا حذف یا ویرایش نکنید!

همان طور که اشاره نمودیم اولین ساعت پس از انتشار مطالب شما بهترین و کلیدی ترین زمانی است که الگوریتم های اینستاگرام تشخصی می دهند که آیا محتوای شما می تواند در صفحه اکپسلور قرار بگیرد یا خیر!

طبق بررسی های صورت گرفته و تجربه سایر دوستان، با حذف پست و انتشار مجدد آن و همین‌طور ویرایش متن پست‌های تازه منتشر شده، می توانید شانس حضور در اکسپلور را به شدت کاهش دهید.

 

5-  سعی کنید به صورت اصولی فالوور و لایک خریداری کنید! خرید فالوور ایرانی و همچنین خرید لایک ایرانی اینستاگرام از دیگر روش های بسیار زیرکانه ورود به صفحه اکسپلور هستند که در صورتی که اطلاعات کاملی در این خصوص دارید می توانید این فرایند را انجام دهید!
توجه داشته باشید که بدون در نظر گرفتم موارد اصولی در تهیه و خرید این نوع از اقدامات می توانید پیج خود را برای همیشه از دست بدهید! در همین خصوص توصیه می کنیم حتما از راهنمایی های یک متخصص اینستاگرام استفاده کنید و یا از تیم خوب و محبوب پارس اینستاگرام استفاده کنید تا در این خصوص اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار بدهد.

 

6-  به صورت کاملا اصولی از هشتک ها استفاده کنید.

هشتک ها یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام است که به کمک اون می تونید محتواهای منحصر به فرد و خاص خودتون رو در کمتزین زمان پیدا کنید! البته خیلی ها از این مورد برای افزایش میزان فالوور هم استفاده می کنند (با هشتک گذاری نامرتبط و غلط) که این روش رو به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

بهترین و مناسب ترین تعداد هشتکی که می توانید زیر پست هایتان قرار دهید، بین 5 تا 9 عدد است که البته اینستاگرام به شما اجازه قرار دادن 30 هشتک را می دهد اما سعی کنید حتما از مرتبط ترین و نزدیک ترین هشتک برای پست های خودتان استفاده کنید.

 

7-  سعی کنید لوکیشن پست های خودتان را هم ثبت کنید.

قرار دادن لوکیشن در پست ها می تواند کمک قابل توجه ای به شما در قرار گیری در اکسپلور کند! البته نه هر نوع لوکیشنی، بلکه تنها لوکیشن مناطق محبوب و پر مصرف! شما با قرار دادن لوکیشن مناطقی همچون برج میلاد، میدان نقش جهان، حافظیه و... می توانید علاوه بر افزایش بازدید در آن لوکیشن، به صفحه اکسپلور نیز راه پیدا کنید.

 

8- باور داشته باشید که محتوای شما می تواند مخاطب را در صفحه نگه دارد!

یکی از مهم ترین مواردی که در تشخیص ربات اینستاگرام برای قرار گیری پست های شما در اکسپلور وجود دارد این است که هر کاربر به صورت میانگین چه زمانی را بر روی مشاهده محتوای پیج شما می گذارد!

شما باید سعی کنید که با توضیحات جذاب و طولانی، عکس نوشته، تصاویر با کیفیت، ویدیو و... مخاطب را درگیر محتوایتان کنید تا زمان بیشتری را برای مشاهده محتوای پست شما بگذارد! این سیگنال مثبت را به هیچ عنوان از دست ندهید چراکه ارتباط کاملی با حضور صفحه شما در اکسپلور دارد

 

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوین الگوریتم های اینستاگرام استفاده کنید صفحه اکسپلور مهم ترین سعی کنید پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک و اینستاگرام به اتهام اقدامات گسترده و موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر انتشار اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات سراسری اروپایی تحقیق می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی پرسه"، کمیسیون اتحادیه اروپا پرونده شرکت متا، (شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام) را بازگشایی کرده است. این پرونده در مورد نقض احتمالی "قانون خدمات دیجیتال" و قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا است.

به این ترتیب کمپین روسی "صدای اروپا" که هدفش به اذعان بروکسل پر کردن اروپا از ایدئولوژی پوتین با کمک کمپین های اطلاعات نادرست بود، پیامدهایی برای متا (مادر فیسبوک و اینستاگرام) داشته است. کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد موارد نقض احتمالی قوانین خود از طریف این شرکت را بررسی کند. در اینجا مسئله مدیریت متا با تبلیغات سیاسی مطرح است. گفته می شود که این شرکت نتوانسته است از انتشار اطلاعات نادرست هدفمند بخصوص از طرف روسیه جلوگیری کند.

کمیسیون کمپین به اصطلاح دوپلگانگر را هدف قرار داده است. به ادعای بروکسل کمپین با تقلید از منابع خبری معروف و معتبر، اینترنت را پر از محتوای تبلیغاتی در حمایت از سیاست های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات قانون خدمات دیجیتال (DSA) سیاست ها و شیوه های شرکت متا را در رابطه با تبلیغات گمراه کننده و محتوای سیاسی در آستانه انتخابات اروپا در ژوئن بررسی خواهد کرد. البته روسیه به طور خاص ذکر نشده است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای گفت: طبق قوانین اتحادیه اروپا، شرکت‌های فناوری باید از انتشار محتوای خطرناک جلوگیری کنند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند. وی تاکید کرد: این کمیسیون ابزارهایی را برای محافظت از شهروندان اروپایی در برابر اطلاعات نادرست و دستکاری هدفمند توسط کشورهای ثالث ایجاد کرده است.

متا اکنون پنج روز کاری فرصت دارد تا قبل از ادامه این روند، به نگرانی های اتحادیه اروپا پاسخ دهد.

سال گذشته کمیسیون اروپایی علیه X (توئیتر سابق) در یک پرونده مشابه بررسی نحوه مدیریت پلتفرم ایلان ماسک با محتوای غیرقانونی و اطلاعات نادرست، به ویژه در ارتباط با حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر را آغاز کرد.

کمیسیون اروپایی تاکید کرد: شروع این رویه صرفاً یک شبهه را بررسی می‌کند و ارزیابی اولیه مرجع هنوز نتیجه نهایی را نشان نمی‌دهد. کمیسیون اعلام کرد که به جمع آوری شواهد، به عنوان مثال از طریق مصاحبه، ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کمیسیون اتحادیه اروپا از نظر تئوری می تواند امتیازات متا را بپذیرد.

در ماه اکتبر، تیری برتون، کمیسر صنعت اتحادیه اروپا به فیس بوک در مورد محتوای بیش از حد تحریف شده در این پلتفرم در ارتباط با انتخابات اروپا هشدار داد. برتون نوشت که می‌خواهد فوراً در مورد جزئیات اقدامات فیس بوک برای جلوگیری از جعل، از جمله با توجه به انتخابات آتی در اتحادیه اروپا مطلع شود. پارلمان اروپا در تابستان مجدداً انتخاب خواهد شد.

بروکسل از زمان اجرایی شدن قانون خدمات دیجیتال در سال گذشته، در حال مقابله با نفوذ روزافزون شرکت‌های فناوری بوده و تحقیقاتی را در مورد سایت‌های شبکه اجتماعی تیک‌تاک و ایکس (توییتر سابق)  آغاز کرده است. تیک‌تاک هفته گذشته در برابر فشار اتحادیه اروپا تسلیم شد و پس از اینکه کمیسیون از این پلتفرم درباره یک ویژگی پاداش در اپلیکیشن جدیدش، پاسخ خواست، ویژگی جدید را متوقف کرد.

اتحادیه اروپا همچنین ظنین است که فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است امکان مشاهده محتوا در فیدهای توصیه‌ای محتوای سیاسی از حساب‌هایی را که حجم زیادی از این دست محتوا را منتشر می‌کنند کاهش دهند و در این باره با کاربران شفاف نباشند که نقض قانون خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟