Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام رسان اینستاگرام در اقدامی بزدلانه و در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اقدام به حذف پست‌های مرتبط با این شهید بزرگوار در پیج‌های متعددی از فعالان اجتماعی و سیاسی هرمزگان کرد.

در بارزترین شکل این اقدام ذلیلانه، اینستاگرام در چند روز گذشته بسیاری از پست‌هایی که مربوط به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بوده را از جمله پیج استانداری هرمزگان حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته این شبکه اجتماعی نیز اقدام به حذف پستها در این صفحه و صفحات مربوط به فعالان فرهنگی و اجتماعی هرمزگان از جمله کامران آتین، جلیل نمازی، سعید پیشوایی، ابوذر احمدی، نیما حبیبی، حیدر اسدی، علی عسکری‌زاده، مهرداد مومن‌زاده، ابراهیم مظفری و ... کرده بود.

اینستاگرام با بالا گرفتن اعتراض کاربران ایرانی نه‌ تنها از این اقدامش دست نکشیده که سانسور را با شدت بیشتری اعمال می‌کند و تا به کنون صد‌ها صفحه اینستاگرام را به‌کلی مسدود کرده است.

فعالان اجتماعی نیز در پاسخ به این اقدام در استان، توییت‌هایی با مضمون #حاج_قاسم_تنها_نیست منتشر کرده‌اند و در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌ها طوفانی از محتواهای مرتبط با حاج قاسم را به جریان انداخته‌اند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: اینستاگرام فعالان اجتماعی هرمزگان بندرعباس حذف پست های حاج قاسم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر