Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تسلیت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی گفت: این عالم جلیل‌القدر پاسدار سنگرهای ایدئولوژیک و نگهبان اندیشه دینی و معرفت وحیانی بود و بدون تردید نقش ایشان در سکولاریزه کردن جامعه توسط جریان غرب‌گرا بی‌بدیل و انکار نا‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز (شنبه 13 دی) با صدور پیامی، ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم: يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ.

 

با نهایت تأسف و تأثر و با قلبی مملوّ از درد و اندوه خبر ارتحال عالم ربانی و حکیم صمدانی، فیلسوف کم نظیر و مفسر عالی‌قدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را دریافت کردیم. قلم و بیان از توصیف ثُلمه‌ای که بر جهان اسلام و بر حوزه‌های علمیه وارد شده قاصر است و از خداوند تمنا می‌کنم این مصیبت را بر ما آسان بگرداند.

 

مصباحِ حوزه‌های علمیه، پاسدار سنگرهای ایدئولوژیک و نگهبان اندیشه دینی و معرفت وحیانی بود. بدون تردید نقش ایشان در هدم اساس سکولاریزه کردن جامعه توسط جریان غرب‌گرا بی‌بدیل و انکار نا‌پذیر است. جریان علمی فلسفه قم را وارد تعامل و گفتگوی فعال با مراکز علمی شرق و غرب نمود و شاگردانی بس ممتاز در حوزه‌های مختلف علمی تربیت نمود و آثار عمیق و حکیمانه از خود به جای گذاشت.

 

به جوانان و دانشگاهیان و حوزویان توصیه می‌کنم آثار علمی و معرفتی ایشان را به مطالعه و مباحثه گذاشته تا از سفره اندیشه آن عزیز متنعم شوند.

 

این جانب این ضایعه اسف‌بار را به رهبر عظیم الشأن انقلاب، حوزه‌های علمیه و خانواده محترم و مکرم ایشان خصوصا آقازاده‌های عالم و فاضلشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان طلب اجر عظیم و صبر جزیل می نمایم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی پیام تسلیت آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید