Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:08:56 GMT

داور جنجالی، قاضی الکلاسیکو ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۷۶۰

داور جنجالی، قاضی الکلاسیکو ایران شد

اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این دیدار مسابقه ای است که به خاطر فینال آسیا به تعویق افتاد و در واقع تنها بازی باقی مانده از هفته هفتم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام کمیته داوران، اشکان خورشیدی داور وسط این مسابقه خواهد بود. خورشیدی این فصل بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را سوت زد اما برای سپاهان تا حالا در فصل جاری قضاوت نکرده است.

پنالتی اعلام شده توسط او در بازی با نفت مسجدسلیمان جنجال های بسیار زیادی را به وجود آورد. خورشیدی همچنین در تست آمادگی جسمانی پیش از فصل مردود شد اما حالا آماده این شده تا یکی از حساس ترین بازی های فصل را سوت بزند.

در این بازی حسن ظهیری و فرهاد مروجی کمک داور خواهند بود و مهدی عالیقدر نیز به عنوان داور چهارم نقش آفرینی خواهد کرد. حمید حاج ملک و میثم حیدری کمک داور اضافی هستند و سعید بطحایی هم وظیفه نظارت را برعهده خواهد داشت.

در همین رابطه بخوانید:

۱- بازی پرسپولیس – ذوب آهن سه بر صفر می شود؟

۲- اموال پرسپولیس به مزایده گذاشته می شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان ورزشگاه آزادی اشکان خورشیدی اشکان خورشیدی پرسپولیس دیدار پرسپولیس و سپاهان سپاهان ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند