Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:56:21 GMT

خدمتی دیگر از قرارگاه شهید سلیمانی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۹۵۰

خدمتی دیگر از قرارگاه شهید سلیمانی در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: در سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۶۰ هزار ماسک در سطح شهرستان قزوین توزیع شد.

سرهنگ پاسدار زین‌العابدین اصلی‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهیدالشهدای مقاومت ۶۰ هزار ماسک بین جامعه هدف در قزوین توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلی‌بیگی افزود: این ماسک‌ها از یک هفته پیش توسط بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها بسته‌بندی و آماده‌سازی شده تا خدمتی دیگر از قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت این شهید بزرگوار صورت پذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه گفت: ماسک‌های تهیه شده توسط تیم‌های حمایتی این طرح بین افراد و خانواده‌های شناسی شده از سوی تیم‌های مراقبتی در سطح شهرستان قزوین از جمله بخش‌های اقبال غربی و شرقی کوهین، طارم و الموت‌های غربی و شرقی توزیع شد.

این مسئول در پایان بیان کرد: فرزندان معنوی و سربازان مکتب سلیمانی در قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام توان تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس دوشادوش کادر درمان در خدمت مردم عزیزمان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا من ماسک میزنم محدودیت های کرونایی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر