Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه چیز برای قطع همکاری آتالانتا با پاپو گومز آماده به نظر می رسد.

آتالانتا و ساسولو در هفته پانزدهم سری آ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. مطابق بازی های اخیر، اثری از نام الخاندرو پاپو گومز در ترکیب آتالانتا دیده نمی شود.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پاپو گومز مقابل رم و سپس بولونیا به دلایل فنی و با نظر جانپیرو گاسپرینی از ترکیب آتالانتا خط خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نام او در لیست آتالانتا برای بازی با ساسولو نیز دیده نمی شود. گومز حتی اجازه ندارد در تمرینات گروهی آتالانتا حاضر شود و به صورت انفرادی تمرین می کند. گاسپرینی در این رابطه گفت:

واقعا جوابی ندارم که در این رابطه به شما کمک کند. فردا بازی داریم، سه روز بعد بازی داریم و هفته بعد هم بازی خواهیم داشت. باید به فکر آماده کردن تیم باشم.

اخبار داغ:

بیژن حیدری: روز خواستگاری به خانواده همسرم گفتم ایشان یک هوو دارد! مجیدی در یک محفل خصوصی: به سعادتمند اعتماد نداشتم که لیست کتبی بدهم! تیم منتخب سال 2020 میلادی را انتخاب کنید کیلیان ام باپه از تعریف و تمجید زیدان از کریم بنزما دلخور است خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاپو گومز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.سردار آزمون مهاجم ایرانی رم روی پوستر رسمی این تیم برای تقابل با ناپولی قرار گرفته است.

حال سردار ایرانی رم، بعد از درخشش های پشت سر هم در این تیم، مجددا در ترکیب این تیم به‌صورت فیکس قرار گرفته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900728

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز