Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانپیرو گاسپرینی می خواهد اماد ترائوره را تا پایان فصل در تیمش حفظ کند

اماد ترائوره وینگر 18 ساله ساحل عاجی در اکتبر 2020 با انتقالی 21 میلیون یورویی از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست و قرار شد او تا ژانویه 2021 در آتالانتا بماند. اماد ترائوره با کسب مجوز کار بریتانیا، می تواند به منچستریونایتد اضافه شود اما جانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا می خواهد او را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، با توجه به جدایی قریب الوقوع الخاندرو پاپو گومز از آتالانتا، جانپیرو گاسپرینی سرمربی این تیم نمی خواهد خط حمله اش ضعیف شود و قصد دارد اماد ترائوره، وینگر 18 ساله تیمش که در مالکیت منچستریونایتد است را تا پایان فصل حفظ کند. جانپیرو گاسپرینی در کنفرانس خبری امروزش گفت آتالانتا در تلاش است تا پایان فصل 21-2020، اماد ترائوره را از منچستریونایتد قرض بگیرد. این درخواست گاسپرینی در حالی است که خود بازیکن تمایل دارد همین حالا راهی منچستریونایتد شود و شیاطین سرخ هم می خواهند او را اکنون به تیم خود اضافه کنند. مذاکرات آتالانتا و منچستریونایتد در خصوص آینده ترائوره جریان خواهد داشت.

اخبار داغ:

اعتراض ذوب آهن به گل پرسپولیس؛ مهدی عبدی از دستش استفاده کرد باشگاه پرسپولیس: بازی با ذوب آهن باید سه بر صفر شود خوان لاپورتا: اگر یک مریخی به زمین بیاید می فهمد VAR به سود رئال مادرید است! جانلوییجی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال در نظرسنجی گاتزتا دلو اسپورت خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جانپیرو گاسپرینی تا پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم