Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرین غلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد خاطره دیدارش با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه چیز برای من به تاریخ 2 اسفند 1397 برمی‌گردد. این همان تاریخی است که من توانستم با سردار دل ها دیدار کنم. این دیدار حدود ساعت 13:30 صورت گرفت. 

وی ادامه داد: در همان لحظاتی که سردار را دیدم، وی مرا در آغوش گرفت و من هم دقایقی درمورد مسابقاتی که در آن با حریف رژیم صهیونیستی روبرو نشدم صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم و جالب در این صحبت‌ها برای سردار این بود که من در آن مسابقات تنها بودم و کسی کنارم نبود که بخواهد مرا برای رویارویی یا عدم رویارویی با حریف راهنمایی کند. ضمن اینکه سردار سلیمانی در سخنرانی خود در شهر بابل چند دقیقه درمورد من صحبت کرد. 

استاد بزرگ شطرنج ایران درخصوص ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم بسیار متواضع و فروتن بود. همانطور که وی مقابل دشمنان همچون یک قهرمان می‌جنگید، مقابل مردم خودش بسیار متواضع بود. زمانی که سردار را در دیدارم با مقام معظم رهبری دیدم، وی پشت دوربین‌ها بود و هیچ وقت علاقه ای به دیده شدن نداشت. سردار بارها ثابت کرد که پست و مقام برایش اهمیتی ندارد و هدفش خدمت به انقلاب و مردم بود.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم دوست داشت تا سرباز مردم و انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: سردار ویژگی‌های زیادی داشت و فرد کاملی بود، اما من نمی‌توانم وی را به صورت کامل توصیف کنم. در سالگرد شهادت حاج قاسم هم باید بگویم که دشمنان نظام با ترور سردار، خباثت خود را بیش از پیش نمایان کردند. بعد از شهادت سردار قطعاً خونی که از وی رفت موجب شد تا هزاران نفر پای کار باشند و برای همان هدفی که سردار دنبالش بود بجنگند.

وی با بیان اینکه سردار هنوز هست و این ماییم که نیستیم، اظهار داشت: امیدوارم با دعاهای حاج قاسم ما هم بتوانیم سربازی برای این نظام، انقلاب و حضرت آقا باشیم. انشاءالله بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری را جلب کنیم تا دل حاج قاسم هم از ما شاد شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهید ورزشی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، بخشی از اظهارات سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR به شرح زیر است:

* بعد از تأکید رهبر انقلاب بر محور مشارکت آحاد مردم در اقتصاد؛ رئیس‌جمهور تأکید کردند در اولین پیش‌نویس اقتصادی سال ۱۴۰۳ تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا بتوانیم مسئله مشارکت مردمی را واقعاً در سیاست‌ها و تدابیر اقتصادی کشور محقق کنیم.

* بخشی از مشارکت‌طلبی مردم؛ در حوزه وظایف نظارتی اقتصاد است. این اتفاقات تا حد خوبی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

* شفافیت در صورت‌های مالی ۲ هزار شرکت دولتی و بخش عمومی که تا پیش از این دولت اساساً شفاف نبودند، همچنین شفافیت در شناسایی ابربدهکاران بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی وامثالهم، زمینه را برای نظارت عامه مردم فراهم کرده است.

* فراتر از حوزه نظارت، مشارکت مردم در حوزه مدیریت و تولید اقتصادی است. حوزه تولید یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که می‌توان آن را با درگاه ملی مجوزها به معنای بسترسازی برای مشارکت عامه مترادف دانست.

* در گذشته صاحبان سرمایه و صاحبان ایده‌ها حضور داشتند، اما به دلیل پیچ وخم‌های اجرایی، اجازه حضور مؤثر در امور اقتصادی را نداشتند، با راه‌اندازی و تسهیل درگاه ملی مجوزها این مانع برداشته شد و ما تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مجوز الکترونیک صادر شده را شاهد بودیم.

* در بخش مدیریتی نیز بعد از تذکر رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، در اسفندماه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را برگزار کردند و به تمام وزارتخانه‌هایی که در بنگاه‌های زیرمجموعه خود سهام‌دار بودند دستور داده شد تا از تصدی‌گری و بنگاه‌داری خارج شوند و امکان مدیریت را به عامه مردم واگذار کنند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟