Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس «کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس» گفت:این عالم وارسته و مجاهد بزرگ در تربیت طلاب نقش بسیار مهمی داشت و مبانی دینی و فقهی را در جامعه ترویج داد و به نوعی مطهری زمان بود. محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله مصباح یزدی گفت: در گذشت آیت‌الله مصباح یزدی ضایعه سنگینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم یزد در مجلس تاکید کرد: آیت‌الله مصباح یزدی عمر با برکت خود را صرف اسلام و مسلمین کرد. همچنین وی در راستای تقویت نظام اسلامی گام‌های موثری برداشت و البته در این مسیر سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را به جان خرید.
این نماینده مجلس با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی در مسیر خدمت به اسلام و مسلمین با جدیت فعالیت می‌کرد، بیان داشت: آیت‌الله مصباح یزدی در برابر ناملایمتی‌ها ذره‌ای کوتاه نیامد و از هدف والای خود دست برنداشت.
جوکار اظهارداشت: این عالم وارسته و مجاهد بزرگ در تربیت طلاب نقش بسیار مهمی داشت و مبانی دینی و فقهی را در جامعه ترویج داد و به نوعی مطهری زمان بود و البته لقب عمار انقلاب را به وی داده بودند که این لقب هم لقبی شایسته‌ای برای ایشان بود.
وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی دانشمندی فقیه و بصیر بود، بیان داشت: فقدان این عالم ربانی برای کشور ما سنگین است و ما علو درجات را از درگاه خداوند متعال برای ایشان خواستاریم.   بیشتر بخوانید آیین تشییع آیت‌الله مصباح‌یزدی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم مزار شهید آیت‌الله مطهری در آیین خطبه خوانی خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گلباران شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری