Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیپلمات پیشین، نوشت: در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری ترامپ، لابی اسرائیل و سعودی در واشینگتن بشدت دنبال کشاندن او به دام درگیری نظامی با ایران هستند.

به گزارش برنا، سید حسین موسویان، دیپلمات پیشین، نوشت:

۱-در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری ترامپ، لابی اسرائیل و سعودی در واشینگتن بشدت دنبال کشاندن او به دام درگیری نظامی با ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثریت دمکرات‌ها و جمهوریخواهان و نظامیان و امنیتی ها و رسانه ها و افکار عمومی آمریکا مخالف اند.

۲-لابی مشترک اسراییل-سعودی از احتمال بازگشت بایدن به برجام آشفته و وحشت زده اند. یک درگیری نظامی حداقلی در آخرین روزهای ترامپ، آرزوی لابی ضد ایران است تا نه تنها شانس احیاء برجام بلکه شانس هرگونه تنش زدایی بین واشینگتن و تهران در روزه بایدن را بطور کلی از بین ببرند.

۳-داعش و القاعده با چراغ سبز تل اویو و ریاض، توان حمله به امریکایی ها در منطقه یا عراق  به قصد متهم کردن ایران را دارند.

پیشنهاد:

واشینگتن، بغداد و تهران باید هوشیار باشند و با ایجاد یک کانال موقت تماس، هماهنگی های لازم را انجام دهند تا در این دام نیافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید حسین موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ آزادی ۲۰ فلسطینی در مقابل ۱ نظامی زن اسرائیلی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران