Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت شب گذشته با حضور جمعی از ایرانیان مقیم؛ مسئولان نهادهای ایرانی و معلمان مدارس ایرانی در کویت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت شب گذشته با حضور جمعی از ایرانیان مقیم؛ مسئولان نهادهای ایرانی و معلمان مدارس ایرانی در کویت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سفیر کشورمان در کویت،  حاج قاسم را شهید خط مقاومت اسلامی و یک شخصیت چند بعدی توصیف و تأکید کرد: وی هم نظامی شجاع و باتجربه، هم آگاه به زوایای مسائل سیاسی و اجتماعی وهم انسانی بااخلاق و بی‌ادعا بود.

محمد ایرانی افزود: بسیاری او را با مبارزه علیه داعش و سرکوب هسته‌های تکفیری شناخته‌اند در صورتی‌که وی قبل از آن در فلسطین ولبنان با اشغالگران صهیونیستی مبارزه می‌کرد و ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل مهمترین هدف او بود.

سفیر ایران در کویت افزود: آمریکایی‌ها حاج قاسم را ترور کردند تا به گمان خود محور مقاومت اسلامی را نابود کنند ولی پاسخ کوبنده به پایگاه عین الاسد هیبت آنها را زیر سوال برد و تصورشان را تغییر داد.

ایرانی با بیان اینکه امریکایی‌ها هم در بحث مقابله با تروریسم و هم در مقوله حقوق بشر دروغ می گویند، اضافه کرد:‌ آمریکایی‌ها ادعای مبارزه با داعش والقاعده را دارند ولی دو دشمن سرسخت داعش را هدف قرار داده و دل داعش را شاد کردند. از سوی دیگر ادعای دفاع از دمکراسی وحقوق بشر سر میدهند اما در تاریکی شب مهمان دولت عراق را ناجوانمردانه ترور می‌کنند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین شمس المحدثین طی سخنانی به تشریح علاقه و شیفتگی سردار شهید به مولایش حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت.

 تعدادی از مداحان ومرثیه سرایان نیز در این مراسم با خواندن اشعاری ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، یاد آن شهید سرافراز را گرامی داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان