Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:34:27 GMT

تعطیلی ۲ مرکز متخلف در رستم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۲۲۲۴

تعطیلی ۲ مرکز متخلف در رستم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید زارع مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم، بیان کرد: یک کبابی و یک خواربارفروشی به دلیل بی توجهی به توصیه‌های بازرسان بهداشت و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی تعطیل شد.

او، بیان کرد: تهیه غذای سالم و رعایت صحیح بهداشت محیط و بهداشت فردی از مواردی است که بازرسان به آن‌ها توجه خاصی دارند و با مشاهده هرگونه تخلف ، ابتدا اخطار و سپس در صورت رفع نشدن نواقص در مهلت مقرر از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری و به مراجع قانونی ارجاع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع از شهروندان درخواست کرد  برای اعلام شکایت‌های بهداشتی خود می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی 2 مرکز متخلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است منجر به حمام خون شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری شد.

براساس گزارش المیادین، تدروس آدهانوم گبریسوس در پلتفرم «X» نوشت: سازمان بهداشت جهانی عمیقاً نگران است که عملیات نظامی در مقیاس وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از قبل شکسته است، تضعیف کند.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و رفح ادامه می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است از طریق زمین به رفح حمله خواهد کرد تا تیپ‌های حماس را از بین ببرد.

کشور‌های اروپایی، سازمان ملل و آمریکا، متحدان اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لرکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، ضربه‌ای قوی به عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح در قلب عملیات‌های بشردوستانه قرار دارد.  

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای افزود که این امر همچنین باعث تضعیف سیستم بهداشتی از قبل فلج شده، می‌شود، در حالی که تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان در غزه هنوز فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند