Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: برای ساخت یک فدراسیون آرمانی کسی از بدنه حال فدراسیون فوتبال شایسته نیست و جای امثال علی دایی در مدیریت فوتبال کشور خالی است؛ علی دایی هر کجا برود، عالی‌ترین مقام آنجا به استقبالش می‌آید.

به گزارش برنا؛ محمدصادق درودگر در برنامه یه روز تازه گفت: براساس مصوبه ستاد تحریم پولی به فدراسیون فوتبال داده شد تا طلب به ویلموتس پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلموتسی که اثر مثبتی در فوتبال ما نداشت از فدراسیون شکایت کرده بود. در جلسات بعد با مدیران شرکت شستا نشست‌های مختلفی داشتیم. این جلسات به قراردادی منجر شد که مبلغ مورد نیاز را تهاتر می‌کردیم. این توافق به نفع شستا، کارگران و مالکان بود. من در جلسات ابتدایی نبودم و بعد از انجام قرارداد به این توافق ورود کردم. برای بازپرداخت پول به ویلموتس که روند برد - بردی داشته باشیم، پیشنهاد این توافق با شستا در هیئت ‌مدیره مطرح شد.

درودگر اظهار داشت: تهاتر به صورت تبلیغاتی و کاملاً به نفع شستا بود. تبلیغات تسهیل‌کننده فروش است و همه شرکت‌ها به دنبال تبلیغات خوب هستند. این تبلیغات به صورت محیطی، آکادمی ملی فوتبال، البسه تمرینی تیم‌ملی ارائه می‌شد. 40 درصد مبلغ که حدود 30 میلیارد تومان بود، به این صورت پرداخت می‌شد و 60 درصد هم به صورت اشتراکی بود. این 60 درصد به صورت برنامه‌هایی دیجیتال مارکتینگ مصوب شد.

او افزود: متأسفانه همه مسائل کشور تحت تأثیر مناسبات سیاسی دو جناح است و در نهایت با وجود توافق شاهد بودیم که قرارداد تحت تأثیر دو جناح موجود در کشور قرار گرفت. قرارداد توسط ما پاراف شد و قرار بود که توسط تاج امضا شود اما او برای مشکل ویلموتس به سفری رفت که 9 روز طول کشید. در این مدت دو جناح با فضاسازی مدعی شدند که پول کارگران از بین می‌رود. انگار شستا هر روز پول خود را بین کارگران تقسیم می‌کند و تا امروز همه چی خوب بود و به یکباره با این قرارداد حق کارگر خورده شده است. بعضی از دوستان در فوتبال هم آتش بیار معرکه شدند.

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما با ایرانول یک میلیارد و 300 تومان قرارداد داشتیم. آن‌قدر عملکرد خوبی برای این شرکت داشتیم که 25 میلیارد تومان سود سالانه آن‌ها 80 میلیارد شد. در نهایت هم 5 میلیارد و 700 به ما کمک کردند. همه فوتبالیست‌های تیم ما در آن دوره کت‌وشلوار ایتالیایی داشتند. فضاسازی انجام شده و تنها به خاطر سفر 9 روزه رئیس فدراسیون وقت قرارداد ما با شستا بلاتکلیف مانده است.

درودگر در ادامه تأکید کرد: در ایران برای موفقیت به چند عامل نیاز داریم. اولین عامل بودجه است، عوامل دیگر به ترتیب نیروی انسانی، برنامه‌ریزی، مدیریت و بازبینی کار است. زمانی که بودجه وجود نداشته باشد، هر روز شاهد اتفاقی خواهیم بود. همه معتقدیم که باید خصوصی باشیم اما چگونه بدون ردیف بودجه درآمد کسب کنیم؟ در حال حاضر هم که درخواست ریالی شستا به درخواست ارزی تبدیل شده است. چک قرارداد ارزی بود اما ما در شرایطی قرار داریم که فدراسیون فوتبال مولد مالی نیست. این محبت شرکت شستا باید شامل حال ما شود. بانک مرکزی باید کمک کند که هزینه‌های پرداختی با ارزی محاسبه شود که فوتبال متضرر نشود. با وجود توافقات اقدام به مصادره ساختمان‌ها کردند. این اقدامات ما را در تمامی شبکه‌های معاند و صهیونیستی به سر زبان‌ها انداخت؛ آیا این نوع رفتار زیبنده کشور است؟

وی درخصوص انتخابات فدراسیون گفت: مخاطب صحبت‌های من اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است. در فراز و نشیب بسیار سختی با فشارهای بیرونی و درونی اساسنامه‌ای تعریف شده است و مجمع عمومی خوبی در آینده خواهیم داشت. یکی از مشکلات ما تعداد بالای کاندیداست. ما کسی را در فوتبال می‌خواهیم که با وجود بدهی‌ها کار کند. کسی که رتبه و جایگاهی ندارد که فیفا به آن فرد احترام بگذارد؛ چرا خود را لایق ریاست فدراسیون فوتبال می‌داند؟

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: برای ساخت یک فدراسیون آرمانی کسی از بدنه حال فدراسیون فوتبال شایسته نیست. جای امثال علی دایی در مدیریت فوتبال کشور خالی است. علی دایی هر کجا برود، عالی‌ترین مقام آنجا به استقبالش می‌آید. بدون شرکت در انتخابات از سوی فیفا به عنوان عضو کمیته جوانان پذیرفته می‌شود. شایسته‌سالاری باید جایگزین رفاقت شود.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی دایی صادق درودگر تهاتر مصادره ساختمان فدراسیون فدراسیون فوتبال علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلال در آستانه بازی با تراکتور شارژ شد و کادر جدید مدیریتی این باشگاه پیش از اینکه تیم به سوی تبریز پرواز کند، قسمتی از مطالبات این فصله بازیکنان را پرداخت کرد تا حداقل در قدم اول رضایت نفرات را جلب کرده و انگیزه آنها را افزایش بدهد. اتفاقی که بدون شک در سایه تحول مدیریتی به وقوع پیوسته و البته بازیکنان استقلال و اعضای کادر فنی این تیم روی نام یک نفر به عنوان عامل اصلی این تغییرات اتفاق نظر دارند. آنها معتقدند تحولات انجام شده در استقلال که استارت آن خورده و احتمالاً ادامه پیدا می‌کند، زیر نظر "احمد شهریاری" است. مردی که قبلاً هم سابقه مدیریت در فوتبال و همین استقلال را دارد و به احتمال فراوان هفته آینده حکم رسمی ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال را دریافت خواهد کرد.

از سرمربیان پرسپولیس تا حضور در لیگ قهرمانان

نام احمد شهریاری در فوتبال ما از اوایل دهه ۸۰ شمسی طرح شد زمانی که او یکی از مدیران ارشد باشگاه صبا باتری محسوب می‌شد و این باشگاه در فوتبال اهداف بسیار بلند پروازانه ای را مد نظر قرار داده بود. صبا باتری با هدایت پرویز مظلومی و در حالیکه بازیکنانی همچون: جواد زرینچه و آتیلا حجازی را در اختیار داشت، بهار سال ۱۳۸۳ به لیگ برتر صعود کرد و داستانش از همان جا کلید خورد.

مجموعه تحت هدایت احمد شهریاری ستارگان بزرگی را به صبا باتری آورد و تیمی مدعی ساخت. تیمی که بازیکنان ویژه‌ای همچون: علی دایی، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده و... در آن توپ می‌زدند و با وجود تحولات فنی و تعویض مربیان، هیچ وقت با کادر مدیریتی باشگاه دچار مشکل نشدند و اتفاقا بازیکنان کنونی استقلال با اشاره به همین اتفاق تاکید دارند که حتماً شهریاری روش کار و تعامل با ستارگان را بلد است.

از میان بازیکنان بزرگی که ۲۰ سال قبل در صبا حضور داشتند، یحیی گل محمدی و علی دایی بعداً به سمت سرمربیگری پرسپولیس هم رسیدند! جالب‌تر اینکه استقلالی‌ها معتقدند اگر هرتا برلین را کنار بگذاریم، حضور در صبا باتری طی دوران مدیریت احمد شهریاری موجب شد علی دایی در ایران هم پیراهن آبی (علاوه بر سفید و مشکی که پیراهن اول صبا بود) را بر تن کند! صبا درآن مقطع قهرمان جام حذفی شد و پس از کسب این عنوان در سال ۸۴، به لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۰۶ هم راه پیدا کرد.

مدیریت در استقلال و رفاقت با نکونام

احمد شهریاری در سالیان گذشته نیز سابقه حضور در جمع مدیران ارشد باشگاه استقلال را یدک می‌کشد و اتفاقاً با علی علی عسگری رئیس کنونی هلدینگ خلیج فارس نیز در صدا و سیما کار کرده است. اگرچه جواد نکونام در این رابطه هنوز صحبتی نکرده ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پالس‌های مثبتی میان سرمربی استقلال و این مدیر که حالا به نوعی مرد در سایه باشگاه تلقی می‌شود، رد و بدل شده و حتی به صورت غیر مستقیم پیرامون پرداخت‌هایی که قبل از سفر تیم به تبریز صورت گرفت نیز با سرمربی آبی‌پوشان پایتخت مشاوره صورت گرفت. حالا باید دید شهریاری در تجربه جدید خودش با استقلال می‌تواند ماجراهای موفقیت آمیز صبا را تکرار کند یا اینکه وضعیت به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

کد خبر 848519 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟