Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار مشهدمقدس گفت: در میدان شهدا که حدود هزار متر با حرم مطهر فاصله دارد نیاز به ساخت پارکینگ داشتیم تا بتوانیم مدلهای حمل ونقل را برای تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر به ویژه در ایام پیک و مناسبت‌ها تغییر دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،محمدرضا کلائی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پارکینگ توحید که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم بخش زیادی از رونق میدان شهدا بستگی به افزایش ظرفیت پارکینگ در این محل دارد که امیدواریم با بهره برداری از مجموعه توحید و پارکینگ هشت آباد این مشکل برطرف و زمینه رونق میدان شهدا ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلائی اضافه کرد: در میدان شهدا که حدود هزار متر با حرم مطهر فاصله دارد نیاز به ساخت پارکینگ داشتیم تا بتوانیم مدلهای حمل ونقل را برای تسهیل دسترسی زائران به حرم مطهر به ویژه در ایام پیک و مناسبتها تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه میتوانست تصمیمات دیگری برای طراحی میدان شهدا گرفته شود گفت: پروژه پارکینگ توحید یکی از پروژههایی بود که مدت زمان طولانی معطل مانده بود، در حال حاضر 14 ماه برای احداث این پارکینگ در نظر گرفته شده و همه باید کمک کنند تا این پروژه به سرعت اجرا و آماده بهره‌برداری شود.

شهردار مشهد ادامه داد: با لطف خدا، تلاش همکارانم و حمایت‌های شورای شهر پروژه‌های زیادی در حال اجرا است که بخشی به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد شد، اگر این پروژه‌ها به آینده موکول می‌شد هزینه بسیار بیشتری ایجاد می‌کرد.

بازگشایی "جمعه بازار پارکینگ پروانه" در باغ هنر اراضی عباس آبادکمبود پارکینگ در قم تبدیل به قصه پرغصه‌ای شده استپیشرفت 50 درصدی عملیات احداث پارکینگ 20000 مترمربعی امیرکبیر

وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های حقوقی، فنی، طرح و تصویب یک پروژه شاید از هدایت یک پروژه سخت‌تر است، اظهار کرد: سوخت پروژه‌ها را حوزه مالی و اقتصادی محیا می‌کنند که در این حوزه پایان سال صحبت خواهم کرد اما در حوزه اقتصادی شهرداری همکارانم پشتیبانی بسیار خوبی از پروژه‌ها داشته‌اند.

شهردار مشهد ادامه داد: اجرای پروژه‌های مشارکتی و رفع مشکلات آنها و در اختیار قراردادن سرمایه بیشتر جهت تسریع، به خوبی از سوی معاونت اقتصادی انجام شده است که جای تشکر دارد.

کلائی افزود: معاونت اقتصادی در ابتدای تاسیس فقط در حوزه مشارکت در پروژه های اقتصادی فعال بود اما اکنون به بلوغ رسیده و تامین مالی پروژه های عمرانی و پشتیبانی از آنها را به خوبی انجام می دهد.

شهردار مشهد با تقدیر از حمایت های کمیسیون اقتصادی و مشارکت های شورای شهر مشهد، گفت: اکنون 10-15 پروژه عمرانی از جمله پروژه‌های تقاطع غیر همسطح خلیج فارس، مصلی، آزادگان، رودپارک و... با پشتیبانی و تامین مالی حوزه اقتصادی شهرداری مشهد اجرا می‌شود که بابت این بلوغ به همکارانم در این حوزه تبریک می‌گویم و امیدواریم با تلاش حوزه اقتصادی قطار توسعه با سرعت بیشتر رو به جلو حرکت کند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار مشهد بهره برداری میدان شهدا پروژه ها حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است