Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد سرمایه گذاری استارت آپی استان یزد با عنوان « سکوی پرتاب » برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست خبری برگزاری رویداد سرمایه گذاری استارت آپی استان یزد با عنوان « سکوی پرتاب » برگزار شد.

لطفی رئیس پارک علم و فناوری استان یزد با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: هدف ما از اجرای این رویداد توجه ویژه و حمایت از استارت آپ ها و ایده های خوب است و امیدواریم بتوانیم به خوبی درا ین مسیر گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در این رویداد سعی کرده ایم با دستگاه های متولی در این مسیر گام برداریم و حرکتی مثمر ثمر داشته باشیم و به صورت عملی در زمینه سرمایه گذاری حرکت کنیم.

لطفی بیان کرد: ما اعتقاد داریم که در استان یزد ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد و باید این سرمایه ها را پرورش داده و حمایت کنیم به جیگاه اصلی خود دست پیدا کنند.

محمد سپهر مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری یزد نیز درا ین نشست گفت: تجربه تمامی بخش های فعال در حوزه اکوسیستم نوآوری نشان می دهد که با ایجاد بستر لازم برای بررسی ایده ها می توانند در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: این رویداد می تواند به عنوان سکویی برای پرتاب استان باشد و فرصتی برای سرمایه گذاری تخصصی در این بخش باشند و فرصت طلایی برای شرکت ها و تیم ها در استان است تا بتوانند سرمایه مناسبی را جذب کنند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری یزد بیان کرد: الزاما سرمایه این بخش مادی نیست بلکه در کنار آن می تواند سرمایه غیر مادی نیز برای ما داشته باشد.

عرفان عزیزپور مدیر اجرایی این رویداد نیز بیان کرد: حدود یک سال گذشته این رویداد استارت آپی شکل گرفت تا بتواند سرمایه های مجموعه های متعدد را جمع کند تا شرکت ها بتوانند سرمایه های بیشتری را جذب کرده و اقدامات متعددی انجام دهند.

وی افزود: تاکنون در این رویداد 36 میلیارد تومان جمع آوری سرمایه داشته ایم که به صورت حضوری و غیر حضوری رویدادهای مختلفی در این زمینه انجام شده است.

عزیزپور گفت: رویداد سکوی پرتاب با همکاری پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان و مجموعه های مختلف انجام می شود.

وی گفت: خوشبختانه وب لاین ثبت نام تیم ها تا آخر هفته تمدید می شود تا زمینه برای ثبت استارت آپ ها فراهم شود.

وی در پایان گفت: تا امروز 140 تیم در این رویداد ثبت نام کرده اند که پیشبینی ثبت نام بیش از 200 تیم می شود.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: سکوی پرتاب شبستان یزد استارت آپ سرمایه گذاری سکوی پرتاب استان یزد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود